Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaraCroft schreef:Auwie!! Maar opzich wel beter dat ie gebroken is, dat geneest beter/sneller dan gekneusd toch?
En nu weet ik het zeker: ik wil schoenen met stalen neuzen voor bij de paarden
Sterkte!
borrie01 schreef:Tjah ze zeggen van wel.
Ik wil echt geen stalen neuzen. ken iemand die had dat ook haar paard ging er op staan ze was bijna der tenen kwijt doordat die stalen neus naar beneden kwam.
LadyF schreef:borrie01 schreef:Tjah ze zeggen van wel.
Ik wil echt geen stalen neuzen. ken iemand die had dat ook haar paard ging er op staan ze was bijna der tenen kwijt doordat die stalen neus naar beneden kwam.
Ja, die stalen neuzen willen ze gaan verbieden omdat ze inderdaad naar beneden komen ls ze het niet houden en dan heb je een groot probleem.
Ze gaan over op hard kunstof wat als het er op aan komt kapot springt. (Wel even stevig als staal)
Hoe vermaak je je inmiddels??
Supertje schreef:Pijnlijk!
Ik heb ook eens mijn tenen en 1 van mijn middenvoetsbeentjes gebroken doordat er een paard op landde.
Ik laadde een paard uit op wedstrijd en hij was al van het explosieve type. Paard was al aardig aan het hupsen toen hij achteruit moest, dus ik ben zodra het kon naast de laadklep gaan staan om hem daarvandaan verder naar achter te leiden omdat ik me al zorgen maakte dat hij bovenop me zou springen. Terwijl ik dat deed besloot een snugger type naast ons om de laadklep van zijn trailer met een rotklap open te laten vallen.... Paard sprong met 4 benen de lucht in, naast de laadklep, en kreeg het op één of andere manier voor elkaar met zijn achterhoef op mijn voet te landen. Daarna ging hij recht omhoog en draaide tegelijk, met zijn hoef nog op mijn voet.... AUW.
Deed gruwelijk zeer, maar ik durfde mijn laars niet uit te trekkenIk heb nog 2 proeven gereden zo, maar toen deed het toch wel heel erg zeer. Mijn laars is uiteindelijk open gesneden (voet ging er niet meer uit en ik schreeuwde een beetje te hard als ze trokken...) Mijn voet was erorm dik en mijn tenen stonden in de verkeerde richting.
In het ziekenhuis kreeg in te horen dat alleen mijn tenen gebroken waren, die zijn rechtgezet en ingetaped. Maar ik bleef last van mijn voet houden, dus na een tijdje zijn er weer foto's gemaakt, bleek dat ze een breuk in mijn middenvoetsbeentje gemist hadden. Daar konden ze toen niets meer aan doen, dus is het zo gelaten.
Ik heb er trouwens wel nog steeds last van, vooral steken als ik mijn voet verkeerd neer zet of hard terecht kom. Mijn tenen voel ik niet meer, maar ze zien er nogal apart uit.....
borrie01 schreef:Nou dat ze die breuk over het hoofd hebben gezien snap ik niet. zeg maar het bot dat vlak na je tenen zit daar zit een breuk van +/- 4cm in.