MRI scan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

none

Re: MRI scan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:25

Ik heb er ook een gehad, en ik moet zeggen dat het me heel erg mee is gevallen Lachen
Van te vore stond ik er nu ook niet bepaal dom te springen. Het idee vond ik ook eng. Je ligt inderdaad wel in een kleine ruimte, en veel bewegen mag en kan je niet. Maar als het nodig is kan je er zo uit worden gehaald. Je krijgt ook iets in je hand waar je in kan knijpen als je eruit wil (iets van een bel ofzo?), dus als er iets is wordt je er zo uitgehaald.
En volgens mij mocht ik gewoon mijn kleren aanhouden. Riem en ringen moets ik wel afdoen, haar elastiekje geloof ik ook, maar verder mocht ik alles aanhouden Lachen
Heel veel succes morgen.

knuffelpoesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:34

ik heb vorige week een MRI gehad van mijn hoofd. cdtje werdt opgezet, maar daar hoorde ik verder niet veel van. BH moest wel uit, verder had ik al makkelijke kleding aan zonder metaal, ook mocht ik geen mascara op, want in sommige mascara's kunnen metaal-deeltjes bevatten. haha
heb jij wel een formulier oid gehad waarop staat wat een mri en alles inhoudt? anders zoek ik ff die site op.
Oja ik heb heerlijk geslapen onder dat ding, ondanks de herrie

Zanzibar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:44

Ik heb toevallig vorige week ook een mri-scan laten doen, ook in Utrecht. Mijn BH en broek moest ik uit doen ( vanwege de ijzeren gulp) maar de rest mocht ik aanhouden ( strikken moeten inderdaak ook uit). Ik kon zelf niets van de muziek horen door het lawaai van de apparaten. Het naarste vond ik nog het stil liggen ( het duurde bij mij 40 minuten). Het is me reuze mee gevallen.
Veel succes morgen !!

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 18:05

Ja bedankt allemaal. Pling
Heb er geen zin in maarja,