Boos gevoel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hophop

Re: Boos gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 10:59

volgens mij is het toch echt een symptoom van bordeline grote stemmingswisselingen????

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:52

Hou alsjeblieft op met die borderline, als je je soms is boos voelt heb je niet meteen borderline!!
Mijn moeder heeft borderline en daar komt echt wel heel wat meer bij kijken dan je soms boos voelen hoor.

Sorry voor mijn misschien heftige reactie maar ik irriteer me matenloos dat tegenwoordig iedereen maar borderline aangepraat word, ik zou het ook hebben, een vriendin van mij zou het hebben, het is echt een modegril, tegenwoordig heeft iedereen borderline volgens mij.
Ik vind het heel erg als er weer een meisje hier een topic opent omdat ze denkt dat ze borderline heeft, als je echt borderline hebt dan weet je het wel, geloof mij.

Dus mensen denk niet te snel dat je borderline hebt, ook zeggen mensen dat wel tegen je.
Je hebt van die symtonen die kan je lezen op internet, als je dan 7 van de 12 symtonen hebt dan zou je borderline hebben, hahahaha, dat slaat nergens op.

Misschien zit je wel niet lekker in je vel, ben je ergens misschien wel boos over maar heb je dat vedrongen, is je wat aangedaan wat je niet hebt verwerkt.
Ga is goed bij jezelf na of je wel lekker in je vel zit, als dat niet zo is probeer dan daar iets aan te doen dan gaan je bozen gevoelens vanzelf weg.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:05

Cassidy schreef:
Ik denk dat iedereen weleens te maken heeft met agressies. Wat dan wel helpt is sporten, ga een stukje hardlopen, leef je uit op een boksbal...maar ga niet domweg op iemand inmeppen, schreeuwen of rare dingen doen.

Ja Ik ben het met je eens, het probleem bij mij is dat ik dan weer boos word om mijn slechte conditie. *LOL*

hophop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:19

euh....... ze schrijft zelf dat ze borderline heeft

[/quote]

Nee, bij mij niet. Ik heb het echt altijd, en al vanaf mijn derde, en eerst dacht iedereen oh dat is een vervelende dreumes/peuter en toen werd ik kleuter en t werd alleen maar erger. En nu ben ik bijna 20 en naja iedergeval, ik denk dat ik gewoon zo ben, ik heb ook Borderline, maar dat is het eigenlijk niet. :S Ik ben gewoon zo een vervelend persoon. Dat zeggen mijn beide zussen ook, die ouder zijn, dus nja als ze het allebei zeggen, zal t wel zo zijn[/quote]

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 14:37

Ik denk niet dat ze mij bedoelde Hophop? Of misschien toch wel? Bloos

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:31

Hmm ik heb daar ook best vaak last van. Dan word ik gewoon zomaar opeens heel agressief en heb zin om bij elk klein foutje het desbetreffende ding of persoon de grond in te meppen Nagelbijten / Gniffelen

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:45

ja, heb ik ook heel soms, ik uit het meestal door geïrriteerd te doen tegen me zusje & broertje. Terwijl ik soms niet eens weet waarom.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:57

Misschien puberteit? Bij Topsylover, maar bij Niek123 weet ik het niet, want weet je leeftijd niet..

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 18:10

Hier heb ik ook veel last van, en dan begin ik boos te doen tegen mijn moeder, maar dan doet zij heel boos terug Haha! en dan zegt ze dat ik weeral grof doe en zo.
Kan er gewoon niet aan doen, is ook vooral als ik me verveel, wanneer ik hier gewoon thuis zit, niets te doen... Of wanneer ik erge hoofdpijn heb ofzo, en zeker als ik van school kom, dan wil ik gerust gelaten worden.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 15:43

topsylover schreef:
Hmm ik heb daar ook best vaak last van. Dan word ik gewoon zomaar opeens heel agressief en heb zin om bij elk klein foutje het desbetreffende ding of persoon de grond in te meppen Nagelbijten / Gniffelen

Dat heb ik dus ook vaak. Clown
Werkt m'n computer niet mee, dan heb ik echt de neiging dat ding de grond in te slaan. Nagelbijten / Gniffelen Ik doe het maar niet, beetje duur om dan een nieuwe te kopen. Tong uitsteken
En ook bij mensen, hangt er wel vanaf wie, maar als ik geen zin heb om te praten, en iemand gaat dan toch praten, dan heb ik echt de neiging diegene helemaal de huid vol te schelden. Nagelbijten / Gniffelen Maar dat heb ik meestal alleen bij mensen die ik echt niet mag ofzo.