Met pony en al gevallen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zinn

Re: Met pony en al gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 01:08

ik ben ook eens gevallen met pony en al,maar ik kwam met mijn linkerbeen onder mijn pony terecht,want het was nogal glad en ze schoof uit en viel op haar zij en ik zat er nog gewoon op.Mijn pony zelf hield er niets aan over,maar ik heb nu uitgerokken ligamenten in mijn knie,waar ik nog steeds last van heb als ik lang fiets ofzo.Ik heb bijna een jaar eigenlijk niet kunnen rennen en fietsen.Paardrijden ging gelukkig wel,al had ik de eerste maanden best veel last als ik langer dan een halfuur op mijn pony zat.ik ben er niet meteen terug opgestapt,want ik kon niet steunen op mijn been Tong uitsteken

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 02:17

Chiqa schreef:
Suus dat vertelde je er niet bij he,
nu kan ik het geheel wel volgen leek me stug dta je slechts door een gekneuste nek er zo lang uit zou liggen, dus ja hoe kan je dat dan anders opvatten...maar Soit.

sorry was ook mijn fout Knipoog

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 16:10

Jaaa da's altijd schrikken hoor.

Ik ben nou ook 3 keer gevallen met paard en al.

De 1e keer omdat hij té dik was, 4 jaar niet gelopen en dan tóch ging hij galloperen (wat niet de bedoeling was), dusja, in combinatie met zijn gewicht etc. en mijn binnenhand op de volte lagen we om.
De 2e keer was omdat hij er buiten op straat tussenuit peerde, op de rem ging bij een brug en een sliding maakte. Ik met mn hoofd op de grond > Met als gevolg ziekenhuis, 5 uur buitenwesten (naja ik praatte maar weet ;t niet meer) en héle zware herssenschuddig, zwaar gekneuste knie en een opengeschaafde rug.
En lang leve de cap! De dokter zei dat ik zonder die cap verlampd was, misschien zelfs dood of iets anders ernstigs Scheve mond Fijn idee.
3e keer gingen we springen, hij kwam niet goed uit, sprong toch, de balk tussen zijn voorbenen dustsja, konden we beide niets aan doen want dat is nogal lastig neerkomen, dus maakte een soort van koprol.

Maarja, allemaal redelijk goed afgelopen dus daar denken we dan maar aan.

Hoe is ;t verder met je nek/rug?
Gewoon even rustig aan doen, rust doet meestal wonderen Knipoog

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 17:39

@ KimBalaa; je hebt wel een leuk paardje Knipoog

Met mn nek/rug gaat wel nog poedersuiker, heb er echt onwijs last van.
En zou zaterdag wedstrijd hebben, maarja laat ik dat maar niet doen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 01:15

Ben je gelukkig toch nog wel goed terrecht gekomen! het had veel erger kunnen aflopen. beterschap iig!
Mijn bijrijdster is ook met paard en al gevallen, zij is blijven hangen en scheurde zo haar kniebanden. 6 week revalidatie volgenden maar ze rijdt ondertussen wel weer dapper op mijn paard!

love_fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:12

Marloess_ schreef:
Ik had wel mn cap op.
Gekneuste nek; tja, doet gewoon heel erg pijn, kan mn nek niet draaien, trekt door naar mn rug.

idd dat had ik namelijk dus ook toen ik via trampolinnetje over de grote mat. en op mn hoofd belande,, deed zo zeer.. en ik wist wel zeker dat het gekneust was.. en rustig aan moest doen Knipoog en na 5 dagen was wel weer over maar nu ist ongeveer 3 weken geleden,. maar eerlijk waar ik voel de pijn nog steeds als ik mn hoofd naar achteren doe Lachen

die anderen die achter de mat stonden ( om em tegen te houden) zeiden van huh je hebt geluk gehad zag er bepaald niet goed uit.) Amen .. zat vast een engeltje op de mat Schijnheilig

Sam_Elena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:14

das niet zo grappig.. ik heb t ook een paar keer gehad, maar toen was de pony op mij gevallen, 1 keer was k ook op mn hoofd/ nek geland (te eigewijs voor de dokter, maar t werd van kwaad tot erger) en 1 keer ist paard op mn rug gevallen, toen is 1 van mn wervels er een stukje tussenuit geschoten, heel veel fysio gehad en nu gaat t wel beter Lachen al ist nog niet optimaal...

dootjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 22:54

suc6,, kan je tenminste wel de hele week op bokt forum zitte Tong uitsteken