hebben jullie dat ook wel eens? (tampon probleem)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Buckje

Re: hebben jullie dat ook wel eens? (tampon probleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 16:20

Daar is niets raars aan hoor, Heb ik ook, Altijd even wachten en dan kan ie er zo in. En langer op de WC blijven ? Scheit aan, Zullen ze zelf ook wel eens last van hebben. Clown

Langer wachten tot een tampon helemaal vol is, is slecht, Bij sommige kan dit een hele dag duren, en bij sommige maar 3 uur ofzo... Als je hem te lang laat zitten kun je ziek worden.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 16:51

ik heb gewoon geen tampons.. heb ooit met zon ding gevochten op een zwembad.. toen kreeg ik m er idd ook niet meer in Boos! was de 1e en de laatste keer da ik zon ding heb gebruikt. Begin er voorlopig ook niet meer aan.. Door mn nieuwe pil ben ik niet meer zo erg ongesteld, en kan ik t wel af met maandverband..

manon_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 18:13

ik had vooral in het begin dat ik ze gebruikte moeite met erin doen. Nu eigenlijk nooit meer last van. Op school soms wel vervelend, moest het vandaag tussen 2 lessen door doen. En gister had ik te lang gewacht dus was ik beetje doorgelekt Nors opkijken Ziek Bloos! mrjha,, iedereen heeft hier last van.
als je bijna klaar bent gaan ze er idd wat moeilijk uit soms.

succes ermee! Cool

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-06 23:13

hihi het is weer over Haha!
volgende maand heb ik in ieder geval 'tips' van jullie haha

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 14:05

Heb het ook wel eens als ik al wat dagen ongesteld ben dat ze er dan niet meer zo goed ingaan Bloos . Ik gooi het altijd maar op "droog" ofzo Knipoog

tzif

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 10:03

horsewisper schreef:
Langer wachten tot een tampon helemaal vol is, is slecht, Bij sommige kan dit een hele dag duren, en bij sommige maar 3 uur ofzo... Als je hem te lang laat zitten kun je ziek worden.

en als je buiten een koudje vat ben je ook ziek Knipoog
maar nu vraag ik me af wta jullie dan s'nachts doen, ik slaap s'nachts namelijk ook gewoon met een tampon in en aangezien je hem eigenlijk maar maximiaal 4(????) uur in mag houden.. want dat maandverband vind ik egt verschikkelijk