help, aften, kan blijkbaar niet tegen pyrantax

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geluksvogel

Re: help, aften, kan blijkbaar niet tegen pyrantax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 20:14

ShadowFax schreef:

Sterker nog... tot op de dag van vandaag weten ze nog steeds de oorzaak niet Haha!

tsja dan zou het toch zo zijn dat het bij bepaalde factoren aften opspelen. miss bij de een bij vitamine c en de ander bij weerstrand maar het blijven ondingen Boos!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 20:51

annehoe schreef:
had hier vroeger ook veel last van, moest dan altijd met een of ander drankje spoelen emt heel veel alcohol.
weet er neit meer veel van waarom/wat/hoe maar het hielp wel

edit: gewoon een alcoholische drank zei me moeder net met veel alcohol!!

Mond spoelen met pure wisky dus Haha!

Bedankt voor alle tips!

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 22:07

lekker

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:22

sorro1 schreef:
bij mij komt het ook niet van een gebrek aan vitamine C, maar als ik cirtusvruchten eet krijg ik juist aften, of als ik heel zout of pittig eet.

Idd, ik krijg het als ik veel verse sinaasappelsap drink. Toen heb ik het een tijdje niet gedronken en nu drink ik het met mate en heb er geen last meer van gehad. Het is dus gewoon uitproberen waardoor het ontstaat.

Rocco1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 22:12

paardje2005 schreef:
mijn huisarts vertelde mij juist dat aftes helemaal niets te maken hebben met weerstand. het is een virus, net als koortslippen. als je het eenmaal hebt, blijft het komen.

het is net als een kortslip een herpusvirus.

idd dit zegt mijn TA ook *LOL*
ik heb er ook ALTIJD last van. ik poets met zendium dat werkt ook wel.

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 22:22

Ik eet juist altijd veel sinaasappels als ik het heb. En vroeger deed mijn oma er altijd een schepje suiker op. Het brandde als de neten! maar hielp wel altijd. Tandpasta werkt ook nog wel eens. Bij mij dan iig. Knipoog

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 00:25

Bij mij werkt helemaal niets van middelen. Alleen sommig verdovingsspul van de dokter. Heel irritant..
Poetsen met Zendium kan ik eens proberen, vooral omdat je er na het tandenpoetsen erg last van hebt.

Ik houd dit topic even in de gaten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:16

Tessebes schreef:
sorro1 schreef:
bij mij komt het ook niet van een gebrek aan vitamine C, maar als ik cirtusvruchten eet krijg ik juist aften, of als ik heel zout of pittig eet.

Idd, ik krijg het als ik veel verse sinaasappelsap drink. Toen heb ik het een tijdje niet gedronken en nu drink ik het met mate en heb er geen last meer van gehad. Het is dus gewoon uitproberen waardoor het ontstaat.

Ik heb ze meestal als mijn weerstand wat minder is en ik ook al verkouden ben oid.
Balen dat Pyrantex bij jou niet helpt; ik vind het echt geniaaaaal spul en het werkt bij mij heel goed, na 3x aanstippen istie weg.
Maargoed, je hebt je alternatief al gevonden. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:19

Elke dag 1 tomaat eten Lachen

Volgens een collega helpt dat bij haar.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:27

paardje2005 schreef:
mijn huisarts vertelde mij juist dat aftes helemaal niets te maken hebben met weerstand. het is een virus, net als koortslippen. als je het eenmaal hebt, blijft het komen.

het is net als een kortslip een herpusvirus.

precies Haha! en weet je waardoor je ze krijgt? 9 van de 10 keer van drinken uit vieze glazen... dit kan met uitgaan zijn, maar ook bij iemand die de glazen afwast ipv de vaatwasser gebruikt en als je uit elkaars glas drinkt Pling
als ik tegenwoordig een aft heb ga ik terug denken waar ik ben geweest enzo... de vorige aft had ik van een vies glas met uitgaan! drink eigenlijk altijd uit rietjes maar toen dus niet Ach gut