Ik heb ook ooit zoiets gehad...
Was in groep 8 gevallen met de gym, op mijn pink. Nou hup naar de dokter, door naar t ziekenhuis, want hij hing er helemaal naast, geen bloed want het was niet open..
In t ziekenhuis hebben ze foto's gemaakt met de conclusie: uit de kom. Toen gingen ze bij mij net als bij jou mijn pink weer in de kom trekken. Ze hebben dit 4 x geprobeerd, maar ik moest wel zo ontzettend hard gillen dat er echt dokters binnen kwamen lopen om te vragen wat er aan de hand was..
Toen kwamen ze tot de conclusie dat ik wel té hard gilde en dat het niet echt ging, dus gingen ze toch naar maar een keertje naar de foto's kijken. Conclusie: afgebroken en gewoon gebroken..
Ik was de volgende morgen dus de eerste die onder het mes ging, en met het resultaat dat ik uiteindelijk zo'n 15 weken er mee bezig ben geweest voor dat ik er niks meer om hoefde (spalk oid) en toen is het met fysiotherapie weer goed gekomen.. en nu heb ik er nauwelijks last meer van.
Dus ik weet heeeel goed hoe je je voelt, ik wens je veel sterkte en hoop dat het allemaal snel een beetje goed komt