Abces/ziekte van pfeifer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linardsje23

Re: Abces/ziekte van pfeifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 18:03

Even een vraag tussendoor: Hebben jullie ook last van vreselijke spierpijn zodra je weer moe gaat worden? Dat je het gevoel hebt dat je benen niet vooruit willen.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 18:06

Ik heb vorig jaar de ziekte van pfeiffer gehad, en hoop het heel erg voor je dat je het niet hebt Ach gut Wat een rampenplan is dat zeg.. Scheve mond

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 18:48

Ik heb ook pfeiffer, al een hele tijd.. Vanaf ehhm Februari vorig jaar. Kweet niet precies wat Abces is.. Maar ik had iig wel last van mn keel en en het was een beetje opgezet enzoo. Maarja, ik doe nu gewoon nogsteeds alles, ben een paar maanden met paardrijden gestopt toen ik net pfeiffer had en heel lang niet mee gedaan met gym op school. Nu rijd ik weer gewoon paard en doe ik af en toe niet mee met gym. Succes! Lachen

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 21:15

Linardsje23 schreef:
Even een vraag tussendoor: Hebben jullie ook last van vreselijke spierpijn zodra je weer moe gaat worden? Dat je het gevoel hebt dat je benen niet vooruit willen.

Ja daar heb ik nog last van, zodra je moe word doen je spieren ook vet zeer

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 11:12

Linardsje23 schreef:

Ja, dat doet heel erg zeer! Ik heb het ind. als ik heel moe ben, maar ook als ik wakker wordt of als ik me redelijk voel.

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 14:06

1 ding scheelt weer, ik ben niet de enige Knipoog (en jullie ook niet natuurlijk) maar het is zo irritant. dan loop je s'avonds ff een rondje om met je paard en dan hou je hem amper bij.
ik weet niet wat het is maar ik ben weer zo moe de laatste 2 dagen, k kwam pas om half 12 mn bed uit en ik ben nu weer moe. Bloos
En hebben jullie dat ook dat je van vermoeidheid, niet zo 1,2,3 op de juiste dag ofzo kunt komen. Clown

marsi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 14:12

Ik kwam thuis van school omdat ik zo'n keelpijn had, zegt mn moeder dat ik me aanstel! Toch maar op bed gaan liggen, volgende dag liep m'n hoofd recht naar beneden (keel was dus even dik als m'n hoofd). Toch maar naar de dokter gegaan: inderdaad pfeiffer! Nu blijkt dus dat je klieren (hoe noemen ze die dingen ook alweer) in je lies, oksel en keel op kunnen zetten wanneer je pfeiffer hebt...nou, dat heb ik idd gemerkt!

Kimmy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 14:16

Ik heb begin dit jaar een abces in mijn keel gehad, was ziek, keelpijn, niet kunnen eten/drinken. Dus toch maar ff naar de huisarts, kon ik gelijk naar de kno arts. Nadat het open was gemaakt, was ik binnen een paar dagen beter, ging heel erg snel.
Ik had geen pfeiffer.

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 14:29

Ik ben ind. ook erg vergeetachtig, kan vaak niet op woorden komen en kan me helemaal al niet concentreren.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 15:56

Dakie schreef:
ik heb ook pfeiffer gehad.. het begon bij met keelpijn en hoofdpijn.. en ik werd extreem sloom en moe.. .

Moet ik weer net lezen wanneer ik thuis met hoofdpijn en een keelonsteking zit Haha! .

Ik hoop voor je dat het gewoon een abces is. Vorig jaar twijfelde de dokter ook even of ik het te pakken had. Ik voelde mijn keel ook heel gezwollen, en ik kon nauwelijks tot niet slikken. Gelukkig bleek het enkel om een schandalig zware angine te gaan (naja gelukkig, achteraf bleek dat ik allergisch was voor de medicatie Boos! ) .
Jongen die vroeger in mijn klas zat heeft het wel eens gehad. Hij had 'geluk', was er na 4 weken rust weer bovenop. Maar als ik anderen hier hoor, van jaren... dan hoop ik maar dat ik dit keer opnieuw een gewone ontsteking heb opgelopen Scheve mond .

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:39

marsi schreef:
Ik kwam thuis van school omdat ik zo'n keelpijn had, zegt mn moeder dat ik me aanstel! Toch maar op bed gaan liggen, volgende dag liep m'n hoofd recht naar beneden (keel was dus even dik als m'n hoofd). Toch maar naar de dokter gegaan: inderdaad pfeiffer! Nu blijkt dus dat je klieren (hoe noemen ze die dingen ook alweer) in je lies, oksel en keel op kunnen zetten wanneer je pfeiffer hebt...nou, dat heb ik idd gemerkt!

Zelfs in je buik Knipoog Dat had ik..

marsi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:52

Ik heb wel één tip: ziek goed uit! Ook al doen sommige er belachelijk over: genoeg slapen is nu erg belangrijk! Ik heb dat dus niet gedaan en ben vort kei snel moe en heb écht minstens 8 uur slaap nodig anders word ik gewoon niet wakker of loop ik heel de dag met hoofdpijn.

Mariiska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 18:38

Ik heb goed nieuws Haha!
gister de uitlsga gehad en ik heb geen pfeiffer Haha!
daar ben ik echt heel blij mee want ik ben niet zo'n iemand die de hele dag in bed kan blijven liggen Tong uitsteken
Het was gewoon een abces.. daarom werd mijn keel zo vreselijk dik.. Haha!

en ik wens iedereen veel beterschap die het wel heeft/heeft gehad en het nu nog merkt.. Lachen

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 21:23

Geloof me kippiej, wees heel blij, en als je pfeiffer hebt WORD je wel iemand die de hele dag op bed ligt! Vork

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 13:43

Ik kom net bij de huisarts vandaan, ben heel erg moe en snel buiten adem. Sowieso is geconstateerd dat mijn bloeddruk veel te laag is.

Ook moet ik morgen bloed af laten nemen en hij heeft ook voor alle zekerheid pfeiffer erop gezet. Denk alleen niet dat, dat het is. Het zal eerder bloedarmoede zijn.
Wel mooi dat je in ieder geval geen pfeiffer hebt.

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 18:45

Ik heb wel Pfeiffer gehad, geen abces...
Ik viel op de fiets in slaap, sliep alleen maar, moest ondertussen stage lopen, wat ik zo goed en zo kwaad als het ging deed, en sliep verder alleen maar.

Mijn vriendin heeft wel een abces bij Pfeiffer gehad, we waren met Vinea op active vakantie, en ze was héél erg ziek!!!!
Ze is nog nooit zo ziek geweest!! Uiteindelijk op aandringen van mij naar een dokter geweest (in Frankrijk).
Het was aan haar halsklieren te zien dat ze Pfeiffer had, die waren echt abnormaal dik!

Maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 09:20

Ik heb afgelopen vrijdag bloed geprikt en krijg aankomende vrijdag de uitslag ik hoop het niet..Boos! voor pfeiffer

mooi dat je geen pfeiffer heb