Tis wel wat raar want ik hou écht niet van brood dat er al 1 dag inzit , t zelfde als jouw lovely1

Dat vind ik maar vies en krijg ik nog meer overgeefgevoel van
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Superbabey schreef:Heey!
Ik eet niks op school meestal. Soms drink ik er bij maar ook niet veel. En 's ochtends eet ik maar 1 broodje. Is dit erg slecht?? Ik zit nu in de eerste van de middelbare en vind het nog wat raar om tussen me vriendinnen te eten maar als ik moet eten krijg ik een overgeefgevoelWie heeft tips en is het echt zo slecht en wie heeft het nog meer?
xx
) in de paarden en dat is stevig aanpoten. Ben ik dan ineens een dag vrij, dan gaat m'n spijsvertering en m'n verbranding ook op rust, en dan eet ik veel minder. Brood hoef ik dan niet. Bananen zijn wel verschrikkelijk om los mee te nemen in je tas (tell me something, heb 20 jaar ervaring in af en toe geplette banaan in je tas vinden, whahahahahaha!), maar ik zoek altijd kleintjes in de winkel zodat ze in een doosje passen
Geplette banaan is geen pretje, maar 't is te voorkomen hoor, dat 't mij nog steeds gebeurd is omdat ik soms geen kleintjes kan vinden en ze dan TOCH weer los meeneem. Eigenwijs, eigen schuld.
Sterkte! Gewoon op zoek gaan naar iets lichtverteerbaars wat je WEL kunt eten, en niet wachten tot je misselijk van de honger wordt. Dan zit je in de verkeerde vicieuze cirkel...

) 
's ochtends eet ik een bak gemengt fruit en, op school 4 à 5 bruine broodjes, nog een paar koekjes, meestal koop ik nog wel iets op school, broodje gezond of tosti ofzo, thuis weer koekjes... of een tosti als ik die op school niet gekocht heb
's avonds na het avondeten weer een halve zak chips meestal... jeej ik moet oppassen dat ik geen 30 kilo aankom
Maar zoals iedereen inderdaad al zegt, 's ochtends goed eten. Misschien kan je sultana's meenemen naar school? Lekkere gezonde koekjes. En dan als je thuiskomt nog een broodje eten.
)

Superbabey schreef:Judith_ schreef:Wat eet je sávonds dan? Als je laat nog eens wat vetter eet krijgen de meeste mensen de ochtend daarna een misselijk gevoel. Word vaak verward met morning sicknes.
Lukt het echt niet sta dan eens wat eerder op, neem de tijd op wakker te worden. Vaak kun je dan al beter ontbijten.
's avonds gewoon koekje ;P
Ikzelf eet alleen savonds omdat ik er smorgens geen tijd voor heb, en smidags nooit echt een hongergevoel heb. Maar tegenover staat wel dat ik savonds goed eet 
Desnoods ga naar een dietiste
!!!