Droog haar, krullen die alle kanten op staan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

flyfly

Re: Droog haar, krullen die alle kanten op staan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:02

Je zult me wel stom vinden , maar ik zou wel graag krullen willen. Geen neppers maar echte. Ik zou er geen probleem mee hebben als ze alle kanten op stonden. Maar ja, jij zou waarschijnlijk wel graag stijl haar willen. Je kunt niet alles hebben wat je graag wilt.

texela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 15:01

heb ook pluis krullen (van mezelf) errug lastig
vooral swinters dan wordt het soms statish.
in de zomer is het vaak erg droog door de zon
elke haar bij mij is erg dun, maar samen is het een gigantische bos.

ik ben er soms zo ellendig van, dat ik er als het nat is, gewoon wat babyolie in gooi.
dan is het weer een beetje handelbaar.

soms denk ik dit is een goed cremepje / goedje, maar na enige tijd, is op een 1 of andere manier de werking verdwenen.
kortom zo blijf je klungelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 01:01

flyfly schreef:
Je zult me wel stom vinden , maar ik zou wel graag krullen willen. Geen neppers maar echte. Ik zou er geen probleem mee hebben als ze alle kanten op stonden. Maar ja, jij zou waarschijnlijk wel graag stijl haar willen. Je kunt niet alles hebben wat je graag wilt.

Geloof me, ik heb echt onhandelbare krullen, die wil je niet hebben! Haha!

Ik doe er altijd een beetje bodylotion in Bloos
Het gaat er niet vet uitzien (je moet er maar een heel klein beetje indoen Knipoog ), maar ik kan het wel makkelijker stijlen en het gaat niet pluizen. Haha!

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 01:38

Stybba schreef:
Ik heb al sind ik haar heb (als zeer klein kind dus al) krullen. In de pubertijd is het waarschijnlijk door hormonen ofzo steeds meer gaan kroezen. Ik heb mn haar 24/7 in een staart (behalve als ik mn haar was natuurlijk) en ik kan ze alleen uitkammen als ze nat zijn anders maak ik mn haar kapot en zie ik eruit als een heks Tong uitsteken
Ik heb vanalles geprobeerd, verschillende shampoos (moet die van andrelon nog ns proberen...), mousse, gel, wax en ik heb nu een of ander vet spul uit amerika voor afrikaase koes om t zo maar te zeggen. Ik moet zeggen dat ik er niet zo heel erg mee zit omdat ik er toch niks aan kan doen. Maar stiekum hoop ik toch dat ik ooit handelbaar haar krijg en ben ik jaloers op mensen die geen 3 kwartier voor de spiegel hoeven te zitten om hun haar met veel moeite uit te kammen.
Ik wil trouwens niet stijlen omdat mn haar al zo droog is en het daardoor volgens mij alleen maar erger word...

ik heb precies zulk haar als jij beschrijft, en ik douche (wassen met shampoo, dan cremespoeling en borstelen) dan berg schuim erin, fohnen, haarlak en klaar.
dit is the result:

Afbeelding[url]

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 10:50

Ik heb precies ook zulk haar. Bloos
Dat kokosspulletje heb ik ook, maar daar word mn haar héél erg vet van! Verder vind ik het vreselijk dat de voorkant van mn haar altijd krult, de achterkant vind ik niet zo heel erg, maar de voorkant wel. Dus ik blijf vrolijk stylen. Lachen

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 10:54

Wat dees_daan zegt, het spul van John Frieda werkt echt enorm goed! Sindsdien geen last meer gehad van pluishaar Lachen

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 10:58

hier nog een krullenbol Haha!
Ik gebruik fiberwax van Keune oke duur spul 9 euro per potje en ik doe er twee drie maanden mee, maar ik wil echt niets meer anders, je hoeft het niet elke dag te gebruiken je smeert het er een keer in en als voor de rest gebruik ik gliss kur.
En je haar maar 1 keer per week met shampoo wassen. Shampoo droogt je haar uit. Voor de rest alleen conditioner gebruiken. Geen cremespoeling conditioner is verzorgender en maakt je haar minder zwaar.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:02

als je het goed weet te behandelen, dan vind ik zulke krullen wel heel cool! Maarjah heeeeel veel werk denk ik.

Zelf ben ik gelukkig erg tevrede over mn haar: niet stijl, niet veel krullen, alleen een dikke bos met een beetje slag erin. Ik heb lekker weinig werk eraan gelukkig. Alleen wassen met cremespoeling of na het douche er zo'n verzorgend spul in smeren (tegen pluizen)

Trouwens misschien ik 'hair-wonder' wat voor iedereen met droog haar!! Gewoon te koop bij AH of drogisten. ik vind dat erg goed werken tegen het pluizen en tegen droog haar. Het is wel duur (vind ik), maar je heb er ook maar weinig van nodig!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:44

silvaantje, ook ik heb precies t zelfde haar, toen ik nog lang haar had ging ik douchen borstelen handdoek eromheen, daarna op me kop hangen schuim en voila, helaas heb ik t niet zo met me krullend haar, dus ik doe knip knip en heb een kuif Haha!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:47

Ik heb ook van dat kút haar. Nagelbijten / Gniffelen Ik gebruik van taft extra strong nummer 4 ofzo! Elke keer na het douchen erin gooien en dan blijft het mooi zitten. Ja Ik kan het eigelijk ook nooit kammen, ik kom er gewoon niet doorheen. Zij zijn groot en ik is klein!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:50

Silvaantje schreef:
Stybba schreef:
Ik heb al sind ik haar heb (als zeer klein kind dus al) krullen. In de pubertijd is het waarschijnlijk door hormonen ofzo steeds meer gaan kroezen. Ik heb mn haar 24/7 in een staart (behalve als ik mn haar was natuurlijk) en ik kan ze alleen uitkammen als ze nat zijn anders maak ik mn haar kapot en zie ik eruit als een heks Tong uitsteken
Ik heb vanalles geprobeerd, verschillende shampoos (moet die van andrelon nog ns proberen...), mousse, gel, wax en ik heb nu een of ander vet spul uit amerika voor afrikaase koes om t zo maar te zeggen. Ik moet zeggen dat ik er niet zo heel erg mee zit omdat ik er toch niks aan kan doen. Maar stiekum hoop ik toch dat ik ooit handelbaar haar krijg en ben ik jaloers op mensen die geen 3 kwartier voor de spiegel hoeven te zitten om hun haar met veel moeite uit te kammen.
Ik wil trouwens niet stijlen omdat mn haar al zo droog is en het daardoor volgens mij alleen maar erger word...

ik heb precies zulk haar als jij beschrijft, en ik douche (wassen met shampoo, dan cremespoeling en borstelen) dan berg schuim erin, fohnen, haarlak en klaar.
dit is the result:

Afbeelding[url]

zo doe ik het dus ook maarja heb jij dan niet dat als het middag word en het is der een beetje uit dat het alle kanten opgaat.

of als het regent Huilen Huilen

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:56

Regen is vre-se-lijk.. Nagelbijten / Gniffelen
Of in iedergeval vochtig/koud weer.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:56

ik gebruik ook van dat kokosspul en parucci
en na het wassen doe ik er wel eens fructis haarverzorger voor droog haar in, krijg de laatste tijd vel complimenten over mijn haar, het pluist veel minder en heb weinig tot geen last van gespleten haarpunten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 12:01

absque_dubio schreef:
Regen is vre-se-lijk.. Nagelbijten / Gniffelen
Of in iedergeval vochtig/koud weer.

Idd, als het regent begin ik mijn krullen weer te krijgen, en die zijn ook vreselijk. Clown

Pelu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 12:02

hey,

Je kan je haar ook straighten. Dat heb ik ook laten doen en het werkt prima

groetjes

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 12:51

als ik het straight is mijn gezicht verziekt krullen staat me leuk maar ik haar ze Boos!

x_amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:12

Ik snap precies waar jullie het over hebben
heb zelf ook krullen en word er helemaal gek van
iedereen zegt altijd wat leuk je krullen
maar ik heb er echt ontzettend veel voor over om stijl haar te hebben
stijlen bij de kapper vind ik echt geweldig
maar na een keer douchen is het al weer krullen
maar na het douchen een haarband
strakke staart
dan is het redelijk stijl
verder wou ik het ook permanent stijlen
maar heel veel mensen zeggen dat dat heel duur is (200 euro) en heel slecht voor je haar heeft iemand daar ervaring mee?

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:49

Afbeelding

Hét bewijs dat ik met jullie meeleef.. Knipoog

Toch wil ik niet gewapend met een stijltang en een paraplu door het leven,
ik ben na 4 jaar bokken ontzettend blij met mijn krullen!
Maar inderdaad: die pluis!
Ik heb al jullie adviezen opgeschreven,
en ik ga ze allemaal proberen! Lachen (Testresultaten zullen volgen..!)
Andrélon werkt voor geen meter bij mij,
dus op naar een andere shampoo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:59

Fructise droogt je haar uit zei mn kapper, dus ik hou het maar bij John Frida, en andrelon perfect curl Knipoog

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:03

x_amber schreef:
Ik snap precies waar jullie het over hebben
heb zelf ook krullen en word er helemaal gek van
iedereen zegt altijd wat leuk je krullen
maar ik heb er echt ontzettend veel voor over om stijl haar te hebben
stijlen bij de kapper vind ik echt geweldig
maar na een keer douchen is het al weer krullen
maar na het douchen een haarband
strakke staart
dan is het redelijk stijl
verder wou ik het ook permanent stijlen
maar heel veel mensen zeggen dat dat heel duur is (200 euro) en heel slecht voor je haar heeft iemand daar ervaring mee?

Ik wil het ook graag permanent laten stijlen.. benieuwd wat mensen zeggen hier Lachen
Ik ga nu dus wel gewapend met een paraplu en stijltang door het leven Tong uitsteken maar 1 buitje of vochtig weer en BOEM alles weer terug Verdrietig

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:56

idd andrelon perfecte krul ga ik sinds een maand ook voor geweldig spul zelfs mijn krullen zitten goed Haha! Haha!

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 14:50

Ik heb getest:
Andrélon perfecte krul, met voedende anti-klit van de Kruidvat,
en die perfecte krul crème. Het zit nu goed,
zelfs na een flinke stortbui op mijn kop.
Benieuwd hoe het morgen zit Lachen

magicunicorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 12:53

hier nog een pluishoofd....waar niks op werkt. Afgelopen dagen met die harde wind -->een ramp, maar gelukkig heb ik een muts.

John Frieda, andrelon, fructis allemaal geprobeerd maar geen resultaat. Coupe windhoos is alleen een beetje te temmen als ik het masker van de bodyshop er in doe (moisture mask brazilian nut) daarna was met iets van Glisskur en dan van modelerende pasta(kokos) van lóreal er in doe(boven weinig, bij de punten lekker veel) dan een nachtje slapen en t zit weer een paar dagen goed !!!!
Bij mij is de elende begonnen toen ik het een jaar of 10 gelden helemaal kort geknipt heb, mn haar had lichte slagen en was te controleren....alleen na die knipbeurt oh oh oh Wist niet dat ik ergens afro-genen had

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 23:25

Perfect krul van Andrelon is superspul, of eh Cowboy Magic Haha!