Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flyfly schreef:Je zult me wel stom vinden , maar ik zou wel graag krullen willen. Geen neppers maar echte. Ik zou er geen probleem mee hebben als ze alle kanten op stonden. Maar ja, jij zou waarschijnlijk wel graag stijl haar willen. Je kunt niet alles hebben wat je graag wilt.
Stybba schreef:Ik heb al sind ik haar heb (als zeer klein kind dus al) krullen. In de pubertijd is het waarschijnlijk door hormonen ofzo steeds meer gaan kroezen. Ik heb mn haar 24/7 in een staart (behalve als ik mn haar was natuurlijk) en ik kan ze alleen uitkammen als ze nat zijn anders maak ik mn haar kapot en zie ik eruit als een heks
Ik heb vanalles geprobeerd, verschillende shampoos (moet die van andrelon nog ns proberen...), mousse, gel, wax en ik heb nu een of ander vet spul uit amerika voor afrikaase koes om t zo maar te zeggen. Ik moet zeggen dat ik er niet zo heel erg mee zit omdat ik er toch niks aan kan doen. Maar stiekum hoop ik toch dat ik ooit handelbaar haar krijg en ben ik jaloers op mensen die geen 3 kwartier voor de spiegel hoeven te zitten om hun haar met veel moeite uit te kammen.
Ik wil trouwens niet stijlen omdat mn haar al zo droog is en het daardoor volgens mij alleen maar erger word...
Silvaantje schreef:Stybba schreef:Ik heb al sind ik haar heb (als zeer klein kind dus al) krullen. In de pubertijd is het waarschijnlijk door hormonen ofzo steeds meer gaan kroezen. Ik heb mn haar 24/7 in een staart (behalve als ik mn haar was natuurlijk) en ik kan ze alleen uitkammen als ze nat zijn anders maak ik mn haar kapot en zie ik eruit als een heks
Ik heb vanalles geprobeerd, verschillende shampoos (moet die van andrelon nog ns proberen...), mousse, gel, wax en ik heb nu een of ander vet spul uit amerika voor afrikaase koes om t zo maar te zeggen. Ik moet zeggen dat ik er niet zo heel erg mee zit omdat ik er toch niks aan kan doen. Maar stiekum hoop ik toch dat ik ooit handelbaar haar krijg en ben ik jaloers op mensen die geen 3 kwartier voor de spiegel hoeven te zitten om hun haar met veel moeite uit te kammen.
Ik wil trouwens niet stijlen omdat mn haar al zo droog is en het daardoor volgens mij alleen maar erger word...
ik heb precies zulk haar als jij beschrijft, en ik douche (wassen met shampoo, dan cremespoeling en borstelen) dan berg schuim erin, fohnen, haarlak en klaar.
dit is the result:[url]
absque_dubio schreef:Regen is vre-se-lijk..![]()
Of in iedergeval vochtig/koud weer.
x_amber schreef:Ik snap precies waar jullie het over hebben
heb zelf ook krullen en word er helemaal gek van
iedereen zegt altijd wat leuk je krullen
maar ik heb er echt ontzettend veel voor over om stijl haar te hebben
stijlen bij de kapper vind ik echt geweldig
maar na een keer douchen is het al weer krullen
maar na het douchen een haarband
strakke staart
dan is het redelijk stijl
verder wou ik het ook permanent stijlen
maar heel veel mensen zeggen dat dat heel duur is (200 euro) en heel slecht voor je haar heeft iemand daar ervaring mee?