Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rakkertje13 schreef:Ik weet dat het niet veel is maar in een aflevering van Greys Anatomy, een ziekenhuisserie, kwam het voor.
Vrouw was zwanger, in elke baarmoeder een ander kindje.. alleen ook op aparte datum verwerkt. Heel apart![]()
Verder weet ik er niet veel over, sorry
beantsje schreef:rakkertje13 schreef:Ik weet dat het niet veel is maar in een aflevering van Greys Anatomy, een ziekenhuisserie, kwam het voor.
Vrouw was zwanger, in elke baarmoeder een ander kindje.. alleen ook op aparte datum verwerkt. Heel apart![]()
Kijk, dit soort onzin moet je dus niet als serieuze informatie opvatten...dit kan dus echt niet!!
psvub schreef:suzanne f. proficiat trouwens met je zwangerschap
protonja schreef:wanneer ben je uitgerekend?weet je al wat het wordt? hoe is je zwangerschap verlopen dan tot nu toe?
psvub schreef:en dat wil je zeker niet verklappen of weldus je hebt ook al een naam
Haagsemeid schreef:Gister bij medisch centrum op sbs6 was er een vrouw die nu 35 weken zwanger was met twee baarmoeders. De kans was wel groter dat ze een vroegtijdige bevalling zou krijgen en kreeg met 30 weken de eerste weeën maar die waren geremd met weeënremmers. Ook lag haar kindje heel erg naar der zij.
Ook zou het een keizersnede worden en ze had wat meer buikpijn dan bij een vrouw met een baarmoeder, maar daarvoor kreeg ze medicijnen
psvub schreef:ik ben erachter gekomen, door dat ik tijdens mijn menstruatie periode heel veel buikpijn had en echt trekken vanuit onder, zo'n pijn deed dat, dat ik op een dag een dressoir kast deur heb ingetrapt, en toen zijn mijn ouders en ik meteen naar het ZH gegaan, en daar kwamen ze na 2 dagen erachter door een kijk operatie,want ik had 1 baarmoeder verstopt zitten,daar was geen ingang voor, dat zat dicht, en dus zat daar ook al 2 jaar menstruatie bloed in wat zo'n pijn deed want er kwam steeds meer bij. zelfs de gynecoloog wist niet wat het was, hij moest echt zoeken in een boek
beantsje schreef:rakkertje13 schreef:Ik weet dat het niet veel is maar in een aflevering van Greys Anatomy, een ziekenhuisserie, kwam het voor.
Kijk, dit soort onzin moet je dus niet als serieuze informatie opvatten...dit kan dus echt niet!!
Suzanne F. schreef:Hm ik heb er geen verstand van maar als je twee ingangen hebt naar twee baarmoeders. En die baarmoeders hebben beide eierstokken, dan zou het toch mogelijk kunnen zijn? De vraag is of er sperma kan komen in beide baarmoeders en of bij beide baarmoeders een eisprong plaatsvind in de eierstokken.