Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sronnie schreef:Je zult het als allereerst moeten accepteren vanuit jezelf.
Mijn ervaring is wat betreft vrienden dat ze wel hun best doen om je te begrijpen, maar wat je voelt fysiek/psygisch eigenlijk niet in te beelden is.
Dat wil niet zeggen dat je er niets aan hebt om er met vrienden over te praten, maar houd er wel rekening mee dat er ook mensen zullen zijn die het gewoon niet begrijpen.
jeske333 schreef:Niet alle vormen van reuma zijn in je bloed terug te vinden. Ik heb een aantal jaar terug mijn bloed laten onderzoeken en er waren geen reuma factoren aanwezig.. en toch zeg ik dat ik reuma heb, al weet ik niet precies welke vorm, volgens mij meerdere..
jeske333 schreef:Die heb ik nog niet gezien.. mijn huisarts doet alles af aan overbelasting. Maar ik ken mijn eigen lijf als de beste, en weet precies waar ik last van heb.. Bovendien is het kraakbeen in mijn knieen weg gesleten (dit heeft mijn vorige huisarts al vast gesteld toen ik 15 was).
Daar komt bij dat reuma al vele generaties in mijn familie voor komt.....
Verder ga ik overigens ook nooit naar een huisarts, ook niet als ik ergens last van heb...
jeske333 schreef:Niet alle vormen van reuma zijn in je bloed terug te vinden. Ik heb een aantal jaar terug mijn bloed laten onderzoeken en er waren geen reuma factoren aanwezig.. en toch zeg ik dat ik reuma heb, al weet ik niet precies welke vorm, volgens mij meerdere..
Maar idd, je leert ermee leven, al is dat soms erg lastig..