Hoe krijg ik buikspieren??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maaike_vdv

Re: Hoe krijg ik buikspieren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 00:13

En mest omhoog gooien de mesthoop op, en paardrijden zonder zadel Haha!

Maar als je echt wat extra's wil kun je best 10 minuutjes eerder je bed uitkomen voor oefeningen toch?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 00:25

Buikspieroefeningen an sich zijn het allereffectiefst. Lachen
Hier op de sportschool heb je hier ook elke dag georganiseerde buikspiertraining.

Oefenen jij!!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 17:00

haha ja ik geloof dat ik toch echt me wekker 10 minuten eerder zal moeten zetten.. HELP! nog vroeger. mrja dan show ik wel mijn mooie buik volgend jaar Tong uitsteken. haha. naja jammer dat er geen makkelijkere manier is.. mr het was te proberen Haha!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:06

Zijn er dan nog wat oef's die makkelijk zijn...

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 19:16

naja ik dacht dat misschien die appartjes dus wel zouden werken. Maar helaas niet.. Anders zou ik gewonen elke dag een half uur met zo'n appart rond lopen. Erg makkelijk maarja als het geen effect heeft is het ook zo jammer

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 20:29

paardrijden zonder stijgbeugels en daarbij heel hard op je buikspieren letten Ja dus dat je je rug niet hol maakt en dat door je buikspieren op te spannen.

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 20:36

je moet proberen zo vaak mogelijk je buikspieren aan te spannen met alles wat je doet.. als je gaat doorzitten en je spand heel erg je buikspieren aan dan voel je wel dat het werkt. of als je toevallig van de grond moet tillen span je buispiere aan en die train je ff mee.. als je dit volhoud en je spant ze gewoon met iedere beweging die je maakt dan komt het helemaal goed!! ik heb ook geen zin in al die oefeningen ook geen tijd voor of te lui haha maar ik doe het ook zo en t werkt wel al heb ik ook wel n klein speklaagje maar zelfs daar komt het nog doorheen hehe Tong uitsteken

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 10:25

hahaha oke ik ga dat eens proberen. Want ik ben idd echt veel te lui voor al die oefeninge Tong uitsteken

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:33

Die trildingen voor op je buik zijn pijnlijk :| Net alsof je met je buik tegen het stroomdraad aanzit! Werkt echt voor geen meter..
Vegen is idd echt goed voor je schuine buikspieren, en de dus ook zo gehaatte 'love-handles'!! Maar dan moet je niet de bezem recht voor je uit duwen maar zijwaarts vegen, dat je je heupen moet draaien. En verder.. Tsja sit-up werken toch ook prima, helaas. In de lucht fietsen is minder zwaar voor je nek en werkt ook goed.. (plat op de grond liggen, bovenlichaam iets omhoog, en dan t ene bene intrekken en de andere strekken. Tegenlijk met je bovenlichaam naar het opgetrokken been toe hellen)

Succes iig Haha!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:04

WIl je buikspieren krijgen of wil je de spieren zien? Als je namelijk te veel vet op je buik hebt kan je situps doen tot je een ons weegt, maar zul je nooit resultaat zien. Daarvoor moet je vetpercentage naar beneden.

Maar gezien je instelling denk ik niet dta jouw buikspieren ooit te zien worden. Misschien moet je maar een liposuctie overwegen, dara hoef je helemaal níks voor te doen Rolleyes

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:08

Elzepelze schreef:
Urielle schreef:
Hoepelen! Gewoon voor een paar Euro bij de Bart Smit een hoepel kopen en gaan hoepelen. Is goedkoper dan buikdanslessen Haha!
(ik moet het zelf ook nog gaan doen hoor, maar het schijnt echt goed te werken)

Ja maar dan toch niet in je eentje!! Hahaha dat zou ik pas doen als ik een klein zusje had ofzo Clown Sta je te hoepelen, komt ineens je buurman eraan.. Ofzo

Dus? Haha!

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:21

Ik ben al mijn mooie spiertjes kwijt geraakt na 2 jaar ziek zijn Huilen !! Niet leuk niet leuk..
Maar ik heb zon trilband ooit gekocht. Was toen bij zo'n gejatte spulletjes winkel. En die heb ik toen gebruikt voor mijn buik omdat ik daar elkens pijn in had en dat hielp mij tegen de pijn.. ik zoek er dus weer eentje voor weinig geld. En ik vond het ookwel helpen metme spieren hoor!!!

Verder veel onspannen en aanspannen. Op je rughouding letten. Vooral met paardrijden!! En oefeningen doen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 12:24

Okej dus bij jou helpte zo'n appart wel?

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 14:04

C_hristel schreef:
Okej dus bij jou helpte zo'n appart wel?

Jepp ! Alleen ligt het er natuurlijk ook wel aan welke je hebt. De mijne was wel snel kapot! Enn.. toen die kapot was was het geen pretje Scheve mond kreeg namelijk een opduvel van stroom waar je u tegen zegt.. auwts

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 21:20

Pilates gaan doen Haha! Heerlijk relaxte sport, soort yoga, maar dan anders. Ik ben nu twee maanden bezig en zoooveel verschil! Ik heb opeens buikspieren (mijn houding is verbeterd en minder last van mn rug) Jeej Haha!

En het is daarnaast ook heerlijk ontspannen en alles. Ik heb niet altijd even veel zin te sporten, maar voel me na zo'n uurtje pilates 1x in de week echt weer lekker Lachen

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 21:23

hmz ik deed eerst:

iedere dag wanneer ik op stond 50 situps en voor het slapen 50 situps had toen een mooi strak buikje, sinds ik daar mee gestopt ben is het een heel verschil!

btw veel doorzitten helpt ook goed!

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 11:24

Zonder zadel rijden..

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 13:53

haha kej. bedankt voor de tips allemaal Lachen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 14:30

Je navel intrekken. Daarmee train je de grote buikspier die van links naar rechts over je buik heen loopt. Werkt ook erg goed.

kippie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 16:19

Tjee wat een instelling.. Rolleyes

Gewoon elke dag oefeningen doen en niet verwachten dat iets vanzelf komt. Bijna niks komt vanzelf! Dus of aan de oefeningen of leren leven met je huidigebuik...

Ziiggy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 12:17

wat n instelling ; Voor niets gaat de zon op..

Ik doe elke ochtend 20 sit-ups en elke avond 20 sit-ups (en ik ben eerlijk sochtends vergeet ik het weleens Clown door al dat gehaast) Verder hoepel ik regelmatig, gewoon lekker midden in de woonkamer wat kan mij dat schelen dat de buurman of iemand die langsloopt mij ziet hoepelen ?

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 12:20

Ik doe ook aan sit-ups. Maar hoepelen kan ik dan weer niet, wel 'n goed idee Urielle. Haha!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:51

door paardrijden Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:53

Veel doorzitten. Vork

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 15:53

haha serieus? dan blijven ze bij mij vast verstopt Tong uitsteken