gevallen met gehuurde quad op het eiland Kos...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JodieR

Re: gevallen met gehuurde quad op het eiland Kos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:33

Ziet er super pijnlijk uit Boos!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:42

Angelstears schreef:
JorisDy schreef:
AUW AUW!!
hoop dat het wegtrekt!
Kan je geen schade vergoeding krijgen ofzo?

waarom zou ze een schade vergoeding krijgen? het is gewoon een ongeluk geweest en niet door iemand anders zijn schuld

als je goed leest zie je dat ze een squad hebben meegekregen die niet geschikt was voor 2 personen........dus wel degelijk de schuld van het verhuurbedrijf !

dat zal wel even pijn hebben gedaan !!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:47

Wat een lelijke plek. Hopen dat je er geen littekens aan overhoudt. Had je je bikini aan tijdens te tocht?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 23:11

oeh, wil je niet bang maken, maar ben bang dat dit een flink litteken gaat worden

beterschap!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 23:14

Bijna alle quads kun je met twee opzitten maar mag maar één persoon op. Staat ook ergens op de sticker die op de quad hing. Verder moet je wel echt de geschikte kleding aandoen.

Quads zijn echt gevaarlijk meer dan mensen beseffes. Echt opletten ermee maar das nu te laat.

Hopelijk geneest je wond goed

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 23:14

Ziet er wel netjes uit voor een zo een grote wond. Je had het slechter kunne treffen .... Mooi oppervlakkig en zo te zien niet al te veel vuil erin . Gewoon het beste er van hopen ookal zal het best pijn hebben gedaan .

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 23:15

-> MW

student

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 13:26

ja het heeft echt veel pijn gedaan, en ik denk ook dat het een litteken gaat worden. Echt minder! Verdrietig

Ik had wel aardig wat kleren aan, met mijn bikini eronder. Je kunt ook zien dat er een streep tussen zit waar het bandje alles heeft tegen gehouden. Maar voor de rest was het allemaal door mijn shirtje heen gegaan... Iedereen schrok ook heel erg toen ze me zagen, gelukkig ben ik wel goed geholpen in het ziekenhuis, meteen ontsmetten (dat doet echt zoooo zeer!) en ook nog foto's gemaakt. Deze kosten kan ik terugvragen van mijn verzekering. Verder kon ik niet zoveel maken bij die man die de quad had verhuurd, hij 'wist' niet dat we er met z'n tweeen op zouden gaan zitten... JAJA

In de apotheek was het wel lachen: mijn vriendin en ik lopen naar binnen, mijn vriendin doet het woord: Have you got something to put on THIS? (ik word omgedraaid Haha!) haha schrikken natuurlijk en toen wisten ze wel wat we bedoelden... dus ontsmettingsmiddel en wondspray gekocht, dat prikt ontzettend maar dat heeft wel voor de goede genezing gezorgd... Ook het zwemmen in de zee prikte heel erg, (was ook blij als ik het weer gehad had) maar het zout was wel erg goed. Maar ja toen was de korst zacht, en dat moet dan in de schaduw weer opdrogen. En omdat het op zo'n vervelende plek zit moet je steeds bewegen anders sta je strak. Dus steeds voelde ik de kosten knappen als ik mijn arm omhoog deed. Voor de rest gaat het nu aardig goed, de laatste korsten zijn eraf en ik heb een mooie roze plek nu. Ik doe er van die calendulanzalf ofzo erop met de hoop dat er zoveel mogelijk normaal gaat worden. Ach gut

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 13:50

oo vervelend zeg, hopelijk is het zo snel mogelijk weer een normaal huidje

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:16

Auwsch Nagelbijten / Gniffelen
Jeetje zeg wat een vervelend ongeluk! Ach gut

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 16:52

Bloos!

AUUUUUWW!!!

Een quad mag toch nooit 2 mensen dragen of heb ik het nu verkeerd?

Sterkte ermee! Ach gut

student

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 18:44

Faelivrin schreef:
Dat ziet er al auw uit, krijg spontaan de kriebels. Haha. Nagelbijten / Gniffelen
Heb je geen schade aan de quad?

Ja er was wel schade aan de quad maar dat hebben we geregeld met een fles wijn ofzo. Ik was toen in het ziekenhuis en de anderen in de groep waren hem terug wezen brengen.

En ja er zijn wel quads waar 2 mensen op kunnen, maar deze had teweinig vermogen daarvoor...

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:46

Auw, ziet er erg pijnlijk uit, heb je wat tegen de eigenaar van de Quad gezegt/ en wat zei die daarop

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 19:48

Aiai.... niet prettig !

Wij hebben dit voorjaar in Egypte ook quads gehuurd.
Daar was het sinds kort streng verboden om met 2 personen op een quad te rijden, omdat hier te veel ongelukken mee gebeurden. Volgens mij was dit zelfs vanuit de regering, dus landelijk, verboden.

Jammer dat ze dat in Griekenland niet hebben ingesteld...

Hopelijk geneest het allemaal fijn en is het over een tijdje niet meer zichtbaar.

student

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 11:23

mmm dat moeten ze ook supersnel in griekenland gaan doen dan!! Vind het wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben...

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 11:59

Er zijn wel quads waar je met z'n tweeen op mag, maar volgens mij worden die niet zomaar verhuurd.

Het ziet er wel naar uti dat het flink pijn heeft gedaan Bloos! hoop dat een eventueel litteken meevalt!

Vorig jaar zijn wij in belgie wezen quad rijden. 1 Meisje vond het ontzettend eng maar was te eigenwijs om toe te geven en reed gewoon mee. Toen wij ook een stijl stukje omhoog gingen (ik reed achter haar) vloog zij zo de bocht uit het rafijn in..
Wat zij deed was uit angst het gas indrukken in plaats van bij te remmen om de bocht door te komen. Haar geluk was het draad wat een paar meter naar beneden gespannen was, anders was ze te pletter gevallen. En dan niet denken dat ze daarna thuis bleef of bij iemand achterop wilde. Gelukkig kregen de begeleiders haar wel zover door haar simpelweg te verbieden verder te rijden...

student

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 13:27

wow dat is ook wel een heftig verhaal! Ik hoor ook steeds vaker dat er met quads ongelukken gebeuren... Had dat meisje ook veel verwondingen?

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 13:49

Iewh gadver, sterkte. Mag ik vragen wat een Quad is..? Clown

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 13:57

Dat is zo'n ding om 4 wielen met een stuur Clown

Maar wanneer is het gebeurt dan? (of heb ik er overheen gelezen?) Ziet er iig erg pijnlijk uit, sterkte ermee! Ach gut

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 18:02

student schreef:
wow dat is ook wel een heftig verhaal! Ik hoor ook steeds vaker dat er met quads ongelukken gebeuren... Had dat meisje ook veel verwondingen?

Nee viel mee, haar broek was stuk en een striem van het (ijzeren) draad.

Dat proefstukje wat wij moesten rijden was ook echt gewoon te simpel. 2e keer (mochten door dit voorval nog een keer, de volgende dag) gingen we een ander proefstukje rijden. Hier moest ook vrij stijl omhoog en allemaal bochten en gaten e.d.
Dat stukje hadden we beter de eerste keer ook meteen kunnen rijden want dan was er wel al eerder uitgekomen dat ze zo bang was (op de gewone verharde weg durfde ze nog niet eens harder dan 30 km. p/u). Wat ik wel vond was dat die begeleiders ook echt meteen flink gingen crossen, ik reed weer als 3e en af en toe waren we die man gewoon kwijt, dan kon je maar 1 kant op maar hij was niet meer te zien.. Op een of andere manier zul je je dan ook wel wat meer gehaast voelen en meer gas geven. Nu hou ik wel van een stukje stevig en ruig rijden, anders ging ik niet een quad tocht doen hihi, maar toch..

Quad

student

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 19:52

o jullie hadden wel begeleiding, dat had ik niet...

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:14

Jeetjeee, hoop ook voor je dat het geen litteken wordt!
Ziet er aardig pijnlijk uit..

student

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 11:08

ja ze noemden me ook het draakje van Mulan toen ik die korsten op mijn rug had... tja, blijven lachen Tong uitsteken

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:37

auwtsch, dat ziet er behoorlijk pijnlijk uit!!!
goed van je dat je de zee in bent gegaan, goede manier om te ontsmetten!
en dat het een litteken blijft is bijna wel zeker, balen zeg!!!

Priscilla_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:21

ziet er pijnlijk uit.
ik ben op vakantie een keer uit de bocht gevlogen met een quad tegen een hek aan, toen lag mijn hele scheenbeen open, wat een pijn had ik toen. nu zie je daar bijna niks meer van alleen als je goed kijkt. dit was wel mijn eigen schuld (gaf gas in de bocht in plaats van remmen, verkeerde knopje Clown )

Sterkte ermee!