Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angelstears schreef:JorisDy schreef:AUW AUW!!
hoop dat het wegtrekt!
Kan je geen schade vergoeding krijgen ofzo?
waarom zou ze een schade vergoeding krijgen? het is gewoon een ongeluk geweest en niet door iemand anders zijn schuld

) haha schrikken natuurlijk en toen wisten ze wel wat we bedoelden... dus ontsmettingsmiddel en wondspray gekocht, dat prikt ontzettend maar dat heeft wel voor de goede genezing gezorgd... Ook het zwemmen in de zee prikte heel erg, (was ook blij als ik het weer gehad had) maar het zout was wel erg goed. Maar ja toen was de korst zacht, en dat moet dan in de schaduw weer opdrogen. En omdat het op zo'n vervelende plek zit moet je steeds bewegen anders sta je strak. Dus steeds voelde ik de kosten knappen als ik mijn arm omhoog deed. Voor de rest gaat het nu aardig goed, de laatste korsten zijn eraf en ik heb een mooie roze plek nu. Ik doe er van die calendulanzalf ofzo erop met de hoop dat er zoveel mogelijk normaal gaat worden.

Faelivrin schreef:Dat ziet er al auw uit, krijg spontaan de kriebels. Haha.
Heb je geen schade aan de quad?
hoop dat een eventueel litteken meevalt!

student schreef:wow dat is ook wel een heftig verhaal! Ik hoor ook steeds vaker dat er met quads ongelukken gebeuren... Had dat meisje ook veel verwondingen?
)