ok,ik kan vandaag al wel verslag brengen denk ik.
dus de compeed plakkertjes zoals ze voor mij nu werken,ik gebruik ze nu 2 en een halve dag.
1 plakkertje kan er 8 tot tien uur opblijven,maar zo lang laat ik ze er meestal niet op omdat ik na een uur of 5 het gevoel heb dat er toch wat lucht aan moet komen.Ik heb ook niet het gevoel dat het echt goed geneest,mss wel een beetje want er zitten geen echte blaasjes meer op,het is nu meer een wondje.Een groot voordeel is dat je er niet aan kan peuteren of krabben als het plakkertje erop zit,het is redelijk groot.Ook kan je er gemakkelijk mee eten en drinken,het blijft zeer goed zitten en je moet dan ook niet de hele tijd aan de koortsblaas denken als je eet.Ik heb ook de indruk dat de koortsblaas niet zo gemakkelijk uitbreid omdat je het echt afplakt,mss dat als je er 24 uur op 24 een stickertje oplaat dat het helemaal niet uitbreidt,maar dat doe ik dus niet,snachts doe ik er geen plakkertje op.Wel doet het een beetje pijn,wat ik anders niet zo heb,maar ik weet nu niet of het door dat plakkertje komt of omdat het blaasje nu wat verder op mijn lip zit,dus een klein stukje in mijn mond,waar mijn lippen over elkaar wrijven.Nog een groot voordeel is dat er niet van die vieze korsten opkomen waardoor de koortsblaas zo hard opvalt,je hebt gewoon een wit plekje,want op het blaasje vormt zich een beschermlaagje door de producten in het stickertje.Het valt dus veel minder hard op met deze plakkertjes.Nog een SUPER voordeel : met het plakkertje erover is het niet meer besmettelijk!!!ik zoen mijn vriend zoals anders en er is bij hem nog steeds niets te zien,terwijl hij anders op dezelfde dag ook nog een koortsblaas krijgt.Het plakkertje zelf valt ook helemaal niet op,je ziet het alleen als je er echt vlak voor staat,maar dat kan ook door mij komen,want ik neem niet echt de moeite om het zonder rimpels te plakken 
Ik gebruik nu in ieder geval liever de plakkertjes dan al die zalfjes,ook al geneest het mss niet sneller,maar dat weet ik nog niet,dat zal ik over een paar dagen weten te vertellen.Als ik nog voor- of nadelen weet zal ik ze erbij zetten!ik hoop dat jullie hier wat aan hebben!Als jullie nog iets willen vragen,vraag maar raak!