Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maar_kl schreef:fijn dat we het weten!
Citaat:Het dieet bestaat uit 3 maaltijden en 3 tussendoortjes (over het algemeen, soms mag je 1 tussendoortje per dag minder). Het is erg gevarieerd, dus dan eet je fruit, dan een pistoletje, dan een boterham, dan yoghurt enz enz. Daarbij vaak een opkikker, cup a soup, melk.
Je mag 5 lightdranken per dag erbij, voor de rest natuurlijk 2 liter water.
Je mag ook altijd als je erg veel trek hebt om het dieet heen een appel o.i.d. nemen.
"s avonds eet je vaak aardappelen, maar ook weleens bami, spaghetti of een recept wat in haar boek staat.
Mazzel-meid schreef:
zo ziet het weekpatroon van week 1 eruit, mijn zus is er veel mee afgevallen. Ik vind het aardig extreem, het is hooguit 1000kcal per dag!
Maar het werkt wel, ik zou het alleen niet volhouden als ik 's ochtends alleen een glas jus d'orange zou mogen drinken. Dan zou ik waarschijnlijk van n'n stokkie gaan
mirre schreef:Ik geloof niet dat dit vaak in het dieet voorkomt, misschien 1 keer. Ik werk op het moment ook niet, ik weet niet of ik het zou volhouden als ik er bij zou moeten werken. Mijn vriend heeft het dieet ook gevolgd, hij is er na 7 weken mee gestopt omdat hij vond dat hij genoeg afgevallen was en hij werkte er wel bij.
Mazzel-meid schreef:
zo ziet het weekpatroon van week 1 eruit, mijn zus is er veel mee afgevallen. Ik vind het aardig extreem, het is hooguit 1000kcal per dag!
Maar het werkt wel, ik zou het alleen niet volhouden als ik 's ochtends alleen een glas jus d'orange zou mogen drinken. Dan zou ik waarschijnlijk van n'n stokkie gaan