mentjuh schreef:ik ben nu 2 dagen bezig met stoppen en ik heb in de 2 dagen 1 sigaretje gerookt best goed toch??
Dit is tenminste al een begin
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mentjuh schreef:ik ben nu 2 dagen bezig met stoppen en ik heb in de 2 dagen 1 sigaretje gerookt best goed toch??
mentjuh schreef:al moet ik zeggen dat ik er wel heeeeeel erg zin in heb maar ik moet me tegenhouden
traan_beauty schreef:Even een vraagje, werkt nicotine kauwgum echt?
Niet dat ik rook ofzo hoorBen gewoon benieuwd
lique schreef:ik heb dus een paar dagen gelden gehoord van de dokter dat ik zwaar astmatish ben en iets aan mn longen mankeer,maargoed ik moest dus direkt stoppen met roken..ik rook denk ik al zon 12 jaar..en altijd javaanse jongens driekwart....nou was ik ook niet blij dat ik moet stoppen,omdat ik zonder peuk????moet ik ff aan wennen..maargoed ik heb dus nicotinell pleisters voor de zware roker die kosten 20 euro en je moet ze 7 dagen gebruiken...en geloof het of niet het helpt!!!!!!!duurde ff voordfat ik het accepteerde want ben eerst overgegaan op de menthol sigaretten(dat kon ik nog inhaleren zonder te hoesten) maargoed ik ben nu dus an de plak...
jeftah schreef:Ik heb pillen gekocht bij de apotheek, niet goedkoop maar dat is roken ook niet...![]()
In februari ben ik gestopt, de pillen ter ondersteuning, en ben er nog steeds vanaf.![]()
![]()
terorita schreef:jeftah schreef:Ik heb pillen gekocht bij de apotheek, niet goedkoop maar dat is roken ook niet...![]()
In februari ben ik gestopt, de pillen ter ondersteuning, en ben er nog steeds vanaf.![]()
![]()
mag ik vragen wat voor een pillen dat zijn.
zit steeds in dubio, wel stoppen niet stoppen,
s'morgens denk ik kappen, maar na mijn eerste peukie, ooohhh
heb vaker pogingen tot gedaan, draait settd op niets uit.
dan is er dit dan is er dat, nu ben ik ook echt wel een stress roker.
die pleisters, en kauwgom hebben bij mij niets geholpen, ben dus erg benieuwd naar die pillen
KiWiKo schreef:Als mijn moeder straks dood en vertrooid is ga ik stoppen met roken.......... ben bang dat ik geen middeltjes nodig heb.
Nu stoppen met roken heeft geen zin, dan bijt ik iedereen zn strot ervan af die ook maar scheef naar mij kijkt.....
maar als mijn mamma straks overleden is, en de rust is wedergekeerd........ dan stop ik gelijk
terorita schreef:rook zowat 2 pakkie's per dag
begint me steeds en steeds meer de keel uit te hangen
maar ik blijft het zo lekker vinden
en hoed meer d'r gezeurd word in mijn omgeving hoe harder ik d'r tegen in ga en nog een peuk opsteek
als ik stop is het omdat ik dat zelf wil, en niet om dat de hele werld er tegen is en heel hard roep dta het niet goed voor me is
want dat weet ik zelf ook wel