Wegens Mishandeling Depresief.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbers

Re: Wegens Mishandeling Depresief.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:04

Ik geloof niet dat je als je tegen de deurpost aan bent 'gesmeten' je zoveel blauwe plekken en kneuzingen kunt hebben.
Eerlijk gezegd geloof ik je verhaal niet echt. ik geloof best dat je het niet makkelijk hebt met de vriendin van je vader maar ik denk dat je wel wat overdrijft.
van mishandeling zou ik al helemaal niet spreken, dan zie ik toch een heel ander beeld voor me.

Maar voor het geval ik het mis heb en het wel allemaal waar is, veel sterkte en praat jezelf niet al teveel de put in.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:05

Wat ik mij nog af vraag is dit de eerste keer dat je vader je zo behandeld, qua het lichamelijke gedeelte dan? Ik snap wel dat je het mishandeling wilt noemen, maar dat is het niet als het nooit vaker gebeurd is, wat ik wil zeggen is, wees eerlijk tegen jezelf als je dat niet bent, loop je in je eigen valkuil en kom je er zo moeilijk uit. Dus relativeer de dingen goed meis. Nogmaals, succes

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:07

mistery schreef:
Ik geloof niet dat je als je tegen de deurpost aan bent 'gesmeten' je zoveel blauwe plekken en kneuzingen kunt hebben.
Eerlijk gezegd geloof ik je verhaal niet echt. ik geloof best dat je het niet makkelijk hebt met de vriendin van je vader maar ik denk dat je wel wat overdrijft.
van mishandeling zou ik al helemaal niet spreken, dan zie ik toch een heel ander beeld voor me.

Maar voor het geval ik het mis heb en het wel allemaal waar is, veel sterkte en praat jezelf niet al teveel de put in.

beetje raar dat je daar zo over oordeeld..denk je dat ze dit allemaal verzint om aandacht te krijgen?

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:08

rebeltje schreef:
mensen moeten gewoon oppassen voordat ze meteen conclusies trekken dat ze 'depressief' zijn.. zelfde geldt met het roepen van zelfmoordneigingen.

Rebeltje, dit ben ik helemaal met je eens. Het gebeurd al zo snel dat mensen bij het minste geringste al zelfmoord willen plegen of ''depressief'' zijn. Nu heb ik het over mensen in het algemeen in niet per se over de TS.

Citaat:
denk je dat ze dit allemaal verzint om aandacht te krijgen?

Dit gebeurd vaker dan je denkt, maar Mistery zegt er ook al bij, maar voor het geval ik het mis heb....ect. ect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:08

Killergirl, niemand zegt 'verzonnen'. Alleen 'overdreven' en dat denk ik eerlijk gezegd ook.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:09

En bijna voor een trein springen is heel wat anders dan ECHT bijna voor een trein springen.

Als je respect voor je ouders hebt, en alles is koek en ei, gebeurt dit toch ook niet of wel?

Ik wil niet oordelen, maar vind de post warrig, en niet duidelijk overkomen, we krijgen geen goed beeld van de situatie

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:13

_RoosJ_ schreef:
ow nee bijna voor ene trein springen is niet depresief.....

Als je aandacht wilt mag je het zeggen hoor

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:14

PintoNatal schreef:
_RoosJ_ schreef:
ow nee bijna voor ene trein springen is niet depresief.....

doe eens even normaal man!!! Boos!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:15

Zomaar voor een trein springen doe je alleen maar als je echt heel depressief bent, denk ik en meestal gebeurd dat dan ook echt, niet altijd maar toch. Zeg niet dat je niet echt depressief bent, maar ik denk toch dat je depressie en een dip door elkaar haalt.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:18

kill3rgirl schreef:
PintoNatal schreef:

doe eens even normaal man!!! Boos!

Zij moet ff denken m wat zij tikt,!!! bijna voor een trein springen doe je niet zomaar, ik vind dat je dat soort dingen niet moet tikken als je je niet eerlijk behandeld voelt het is aandachttrekkerij op die manier! Ze is 13 en een puber. gaat het niet?!?!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:22

Ja ze is aan het puberen, en Kille3rgirl, ik vraag me af of jij en de TS elkaar kennen ofzo, want het lijkt erg veel op zoals menig mens het noemt '' vriendjespolitiek''. En buiten dat, je bent zelf ook aan het puberen denk ik zomaar eens even, je bent 15 en je reageerd zo tja onrechtvaardig fel. Naar *MIJN* perceptie

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:28

Kille3rgirl, reageer JIJ eens normaal op de mensen die hier hun mening geven. Scheve mond
Jij zegt alleen maar 'hier is mijn msn en bla bla' daar heeft dit meisje echt niets aan.

Ik vind ook dat ze niet moet gaan dreigen met zelfmoordneidingen, want kom op hé je bent 13! EN als je dit serieus hebt, zet je dat niet zo op bokt neer.

Ga eens een gesprek aan met je moeder hierover, denk dat zij jou hier het beste mee kan helpen.
Succes.

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:28

MelOdYs_Star schreef:
Ja ze is aan het puberen, en Kille3rgirl, ik vraag me af of jij en de TS elkaar kennen ofzo, want het lijkt erg veel op zoals menig mens het noemt '' vriendjespolitiek''. En buiten dat, je bent zelf ook aan het puberen denk ik zomaar eens even, je bent 15 en je reageerd zo tja onrechtvaardig fel. Naar *MIJN* perceptie

nee ik ken haar niet nee...!

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:29

xMarleeNx schreef:
Kille3rgirl, reageer JIJ eens normaal op de mensen die hier hun mening geven. Scheve mond
Jij zegt alleen maar 'hier is mijn msn en bla bla' daar heeft dit meisje echt niets aan.

Ik vind ook dat ze niet moet gaan dreigen met zelfmoordneidingen, want kom op hé je bent 13! EN als je dit serieus hebt, zet je dat niet zo op bokt neer.

Ga eens een gesprek aan met je moeder hierover, denk dat zij jou hier het beste mee kan helpen.
Succes.

zij heeft er wel wat aan!
iedereen is verschillend als jij zulke dingen zou willen opproppen, be my gast!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:30

Kun je ook gewoon normaal reageren? Of zit dat er niet in, ik bedoel hallo jij bent 15 jaar en gaat mensen vertellen dat ze respect moeten hebben, als jij op deze manier reageerd heb je ook geen respect.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:31

kill3rgirl schreef:
iedereen is verschillend als jij zulke dingen zou willen opproppen, be my gast!

De TS propt het niet op, want ze meld het hier op bokt.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:32

Sjee kind ga asjeblieft een eigen leven leiden. Slapen

En zoals al is gezegd ze propt het niet op, want ze meld het hier. Maar dan nog ben ik van mening dat ze er meer aan heeft om het zelf op te lossen met dr ouders.
Als dat jij met je 15 jarige repectvolle levenservaring haar gaat helpen. Koe

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:35

xMarleeNx ; Ik ben het echt met je eens, iedereen maakt kl*te dingen mee in zijn leven, maar om meteen met ZM te dreigen en te zeggen dat je depressief bent, vind ik gewoon wat ver gaan. Ik bedoel, je bent niet zomaar depressief, dan moet er echt wel heel wat gebeurd zijn in je leven, en kill3rgirl, nu niet gaan zeggen dat ik niet weet waar ik over praat, want ik heb in mijn negentien jarige leven al zo veel meegemaakt, dat ik al het recht heb dit te mogen zeggen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:37

Precies,

En dan denken die kindjes van 13/15 jaar dat ze depressief zijn?? Nagelbijten / Gniffelen
Laat me asjeblieft niet lachen zeg... Lips are sealed

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:37

xMarleeNx schreef:
Sjee kind ga asjeblieft een eigen leven leiden. Slapen

En zoals al is gezegd ze propt het niet op, want ze meld het hier. Maar dan nog ben ik van mening dat ze er meer aan heeft om het zelf op te lossen met dr ouders.
Als dat jij met je 15 jarige repectvolle levenservaring haar gaat helpen. Koe

whaha sukkel

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:38

MelOdYs_Star schreef:
xMarleeNx ; Ik ben het echt met je eens, iedereen maakt kl*te dingen mee in zijn leven, maar om meteen met ZM te dreigen en te zeggen dat je depressief bent, vind ik gewoon wat ver gaan. Ik bedoel, je bent niet zomaar depressief, dan moet er echt wel heel wat gebeurd zijn in je leven, en kill3rgirl, nu niet gaan zeggen dat ik niet weet waar ik over praat, want ik heb in mijn negentien jarige leven al zo veel meegemaakt, dat ik al het recht heb dit te mogen zeggen.

ik zeg ook niks haha Tong uitsteken

MelOdYs_Star

Ja inderdaad xMarleeNx, ik erger me daar nu eerlijk gezegd een beetje aan, als je depressief bent, heb je de moed niet meer om dit hier te kunnen zetten, ik heb in een kliniek gezeten met alleen maar depressieve mensen. En ik weet hoe dat dan werkt enz.

Anoniem

Er zijn heus dingen waar je echt depri van kan zijn als je 12 of hoe oud dan ook bent.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:39

kill3rgirl schreef:
MelOdYs_Star schreef:

ik zeg ook niks haha Tong uitsteken

het was een b.v.b opmerking, ik zei niet dat je iets zei.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:40

nielsd schreef:
Er zijn heus dingen waar je echt depri van kan zijn als je 12 of hoe oud dan ook bent.

Tuurlijk alles kan, dat zeg ik toch ook niet.

Maar dit verhaal is gewoon opgeblazen en kille3rgirl reageert voor de TS dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.