Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mistery schreef:Ik geloof niet dat je als je tegen de deurpost aan bent 'gesmeten' je zoveel blauwe plekken en kneuzingen kunt hebben.
Eerlijk gezegd geloof ik je verhaal niet echt. ik geloof best dat je het niet makkelijk hebt met de vriendin van je vader maar ik denk dat je wel wat overdrijft.
van mishandeling zou ik al helemaal niet spreken, dan zie ik toch een heel ander beeld voor me.
Maar voor het geval ik het mis heb en het wel allemaal waar is, veel sterkte en praat jezelf niet al teveel de put in.
rebeltje schreef:mensen moeten gewoon oppassen voordat ze meteen conclusies trekken dat ze 'depressief' zijn.. zelfde geldt met het roepen van zelfmoordneigingen.
Citaat:denk je dat ze dit allemaal verzint om aandacht te krijgen?
_RoosJ_ schreef:ow nee bijna voor ene trein springen is niet depresief.....
PintoNatal schreef:_RoosJ_ schreef:ow nee bijna voor ene trein springen is niet depresief.....
Als je aandacht wilt mag je het zeggen hoor
kill3rgirl schreef:PintoNatal schreef:
Als je aandacht wilt mag je het zeggen hoor
doe eens even normaal man!!!
MelOdYs_Star schreef:Ja ze is aan het puberen, en Kille3rgirl, ik vraag me af of jij en de TS elkaar kennen ofzo, want het lijkt erg veel op zoals menig mens het noemt '' vriendjespolitiek''. En buiten dat, je bent zelf ook aan het puberen denk ik zomaar eens even, je bent 15 en je reageerd zo tja onrechtvaardig fel. Naar *MIJN* perceptie
xMarleeNx schreef:Kille3rgirl, reageer JIJ eens normaal op de mensen die hier hun mening geven.
Jij zegt alleen maar 'hier is mijn msn en bla bla' daar heeft dit meisje echt niets aan.
Ik vind ook dat ze niet moet gaan dreigen met zelfmoordneidingen, want kom op hé je bent 13! EN als je dit serieus hebt, zet je dat niet zo op bokt neer.
Ga eens een gesprek aan met je moeder hierover, denk dat zij jou hier het beste mee kan helpen.
Succes.
kill3rgirl schreef:iedereen is verschillend als jij zulke dingen zou willen opproppen, be my gast!
xMarleeNx schreef:Sjee kind ga asjeblieft een eigen leven leiden.
En zoals al is gezegd ze propt het niet op, want ze meld het hier. Maar dan nog ben ik van mening dat ze er meer aan heeft om het zelf op te lossen met dr ouders.
Als dat jij met je 15 jarige repectvolle levenservaring haar gaat helpen.
MelOdYs_Star schreef:xMarleeNx ; Ik ben het echt met je eens, iedereen maakt kl*te dingen mee in zijn leven, maar om meteen met ZM te dreigen en te zeggen dat je depressief bent, vind ik gewoon wat ver gaan. Ik bedoel, je bent niet zomaar depressief, dan moet er echt wel heel wat gebeurd zijn in je leven, en kill3rgirl, nu niet gaan zeggen dat ik niet weet waar ik over praat, want ik heb in mijn negentien jarige leven al zo veel meegemaakt, dat ik al het recht heb dit te mogen zeggen.
kill3rgirl schreef:MelOdYs_Star schreef:xMarleeNx ; Ik ben het echt met je eens, iedereen maakt kl*te dingen mee in zijn leven, maar om meteen met ZM te dreigen en te zeggen dat je depressief bent, vind ik gewoon wat ver gaan. Ik bedoel, je bent niet zomaar depressief, dan moet er echt wel heel wat gebeurd zijn in je leven, en kill3rgirl, nu niet gaan zeggen dat ik niet weet waar ik over praat, want ik heb in mijn negentien jarige leven al zo veel meegemaakt, dat ik al het recht heb dit te mogen zeggen.
ik zeg ook niks haha
nielsd schreef:Er zijn heus dingen waar je echt depri van kan zijn als je 12 of hoe oud dan ook bent.