Nagelbijten...help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mariellexxx

Re: Nagelbijten...help

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:41

LDRD schreef:
Gewoon streng zijn voor jezelf en kappen ermee?

Ja dat vind ik ook, en das heel makkelijk gezegd, en zeker niet zomaar even gedaan, maar ik heb het zelf ook overwonnen dus kom op bokkers jullie kunnen het ! Haha!

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:49

ik ga jullie ook steunen!!!! ben ook mn hele leven trouwe bijter geweest, maar er is een knoppie om en ze zijn lang!!! Als je je nagels lang hebt snap je niet wrom je dat niet 10 jaar eerder hebt gedaan. T beginnetje is heeeeel moeilijk, maar meiden...WEL DE MOEITE WAARD!!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 18:01

pollewopsie7 schreef:
jaah mijn moeder bijt ook nagels en als ik het doe zegt ze er wel wat van maar even later gebeurd weer precies hetzelfde Tong uitsteken

je hebt ook spul soort nagellak waarvan je nagels heel hard worden! heb ik ook opgehad en het werkt wel! (alleen voor mij niet goed genoeg Schijnheilig)
het is een beetje doorzichtig/wit Knipoog

Waar heb je die gekocht Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 18:02

mariellexxx schreef:
LDRD schreef:

Ja dat vind ik ook, en das heel makkelijk gezegd, en zeker niet zomaar even gedaan, maar ik heb het zelf ook overwonnen dus kom op bokkers jullie kunnen het ! Haha!

Idd, het is net als roken, als je het altijd al hebt gedaan kun je er helemaal niet makkelijk mee stoppen Knipoog

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 18:47

ik heb het ook verschikkelijk, als mijn nagels al kort zijn dan ga ik velletjes bijten. Clown

wahaha in plaats van een topic om elkaar te helpen met stoppen met roken, een topic over elkaar te helpen met stoppen van nagelsbijten/scheuren.

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 18:53

LDRD schreef:

Bijt zelf ook op mijn nagels, maar het probleem is dat ik het vaak niet in de gaten heb. Pasgeleden kreeg ik een klap Clown van "he hou daar is mee op" en dan betrap je jezelf erop. Maar als ik dan alleen ben doe ik dat onbewust ofzo. Zou er wel heel graag vanaf willen Haha!

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:02

Picasso schreef:
Plak er een set nepnagels op;een tientje bij de DA en je KAN niet eens meer bijten....onder de neppers groeien je eigen nagels door. Good luck to ya! Haha!

heb ik ooit geprobeerd .. maar als je nagelbijt heeft dat dus geen zin Clown , bij mij neit tenmisnte;) .. doet wel even pijn aan je tanden daarna Knipoog maar mischien helpt het wel bij het nagelscheuren;)!

ik heb ok ooit wel eens plakbandjes om mijn nagelsheengeplakt, en pleisters .. helpt wel een beetje maar ook niet echt Knipoog .. bijt je zo doorheen;) .. scheur je denk ik ook zo doorheen ..

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:05

Dames, Niet allemaal dingen opnoemen die NIET helpen met het stoppen (door nagellakjes heenbijten, en door plijsters ed.) Zeg mekaar juist wat wél kan helpen. Is waarschijnlijk een stuk motiverender!!! Tong uitsteken

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:06

haha okee Tong uitsteken .. ik denk dat nagellakjes WEL helpen Knipoog .. moet je wel een hele stevige hebben Ja

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:11

Ik zal zo eens foto's maken van mn nagels aan de ene hand, waar ze alle 5 lang zijn. en van de andere hand, waar er 3 van zijn afgebroken en op de lengte (mm kortte Tong uitsteken ) zijn dat het was toen ik nog beet. Mogen jullie zeggen wat je mooier vind!

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:15

Ja, dat is verslavend. Ik doe het ook wel eens. Afgelopen dinsdag zat er een klein scheurtje in de nagel van mijn duim (zat onder een saai pw) Dus ik denk, goh wat vervelend. Dus ik schuur mijn nagel weg, maar dat gaat een heel stuk te ver. Dus nu heb ik een pijnlijk wondje op mijn duim en er is haast niets meer van mijn nagel over! Heel irritant!

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:18

bizzybijtje schreef:
Waar heb je die gekocht Haha!

bij de hema geloof ik Knipoog

ik heb soms wel eens stops maar op een gegeven moment ga ik toch weer nagel bijten Boos!
zo slecht van mezelf maarja Haha!

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:44

Ik bijt nagels ( Nu al niet meer zo, en heb er al een wit randje aan zitten :V) Maar ik smeerde er gewoon naggelak op, maar die smaakte niet naar vies,,.. Maar misschien moet je er van dat harde spul opsmeren.. hoe het heet???

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:54

Nepnagels zijn wel oke, doe het zelf ook wel eens, maar als je ze eraf haalt zitten er allemaal stukken lijm op je nagel dat er niet af wil! Huilen

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:57

Je hebt van die lijmverwijderaar.... Tong uitsteken

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:03

Hier niet.. Stomme drogist

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:12

Ik heb ook enthausiast "nagelgescheurd", op school, als ik me verveelde, bij iets spannends, tijdens het eten noem maar op Vingers aflikken !

Mijn tip; zoek een andere, mijnder pijnlijkere en mindere schadelijke verslaving! Ik ben een tijdje enthausiast kauwgom wezen kauwen, daarna het vuil onder mijn nagels vandaan halen met een andere nagel, en het werkt echt! Oke, mijn nagels zijn niet überlang, maar toch wel een redelijk geaccepteerde lengte in deze grote boze wereld *LOL* Haha! .

Dus, le gouden tip: Zoek een andere verslaving Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:23

Dat zou ook nog wel kunnen helpen ja Haha! En over die nepnagels, wil het supergraag maar ik ben 12, en dat is denk ik toch veel te jong Nagelbijten / Gniffelen

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:25

bizzybijtje schreef:
Dat zou ook nog wel kunnen helpen ja Haha! En over die nepnagels, wil het supergraag maar ik ben 12, en dat is denk ik toch veel te jong Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind het wel kunnen hoor, als je gewoon een beetje 'normale' lengte neemt,
en niet super lang ofzo. Succes iig Knipoog

juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:27

kan o[p het moment zowat geen pen meer vasthoudenm, want de helft van mij nduimnagel is afgebeten :p
dus je bent niet de enigste Knipoog hahah

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:37

*Meldt zich*

En kan gelijk melden dat mijn nagels al een mm lang zijn! *trots* *LOL* Heb ik voor elkaar gekregen dmv nagellak, zo ongeveer elke dag bijwerken. En altijd een nagelvijl bij je dragen, dat helpt echt! Haaltjes kun je meteen wegvijlen Lachen En als je nagels al wat langer zijn, ga je minder snel bijten omdat je er zo trots op bent.. Ja

(Alleen hopen dat ze er voorlopig nog wel aan blijven, meestal bijt ik onbewust Clown)

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:43

enorm moeilijk probleem, heb het namelijk ook Nagelbijten / Gniffelen

ik heb een tijdje valse nagels gehad waardoor ik leerde "knabbelen" op mijn nagels in plaats van ze af te bijten/scheuren
toen ze eraf waren ging het een tijde goed maar met een film 1x gebeten en nu doen weeral een hele hoop vingertjes pijn Verdrietig

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:48

Ik heb een idee! Zullen we om de twee week foto's gaan plaatsen van je nagels? Is misschien een extra stimulans om niet te gaan bijten/scheuren..

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:48

Ik bijt ook al jarenlang nagels, maar hoe ik eraf kan komen Verward geen idee.

Punt nl is dat ik vnl onbewust aan het nagelbijten ben, geen idee wanneer ik het doe Scheve mond.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:50

Vanaf NU stop ik :p
Zien hoe lang ik het volhoud Knipoog (het staat dus geschreven hé Haha! )

Wie doeter mee?