Ik had je al een kaartje willen sturen maar ik lig momenteel ziek in bed. Hopelijk gaat het maandag weer beter met me en dan zal ik zeker een kaartje naar je turen. Beterschap en hopelijk opereren ze je maandag zodat je weer snel naar huis mag. Kusjes
Hey mensen vandaag 13-11-06 hebben ze eindelijk de datum gezegt wanneer ze gaan opereren en de dag is volgende week maandag ik kijk er wel naar uit maar het duurt als nog zo lang maar ja en dan is het aftellen helpen jullie mijn??haha gr Carola
Heel veel beterschap, dat is wel even schrikken zeg! Weet er alles van, mijn broertje heeft ook 6 weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan anderhalve week aan de beademing op de IC, omdat hij ook ergens een infectie in zijn lichaam had. Ze hebben helaas niet kunnen vinden wat het nu geweest is, bij jou gelukkig wel. Dan weten ze beter hoe ze het moeten behandelen. Alvast veel succes voor als je weer naar huis mag, voor je je conditie weer terug hebt ben je wel weer een paar maand verder.
hey mensen.gisteren 23-11-06 heb ik eindelijk de huidtransplantatie gekregen:Den ik hoef er maar 48 uur mee plat te liggen:d dus morgen komt de chrirurg kijken en die gaat zeggen wat ik allemaal mag doen:D:Dmischien lopen want dat zei de wond verpleeg kundige dat dat ook wel kon zijn dat hij dat zei.maar ja dat is maar afwachten eh.nou ik hou jullie nog op de hoogte gr Carola
Jemig... heel veel sterkte en beterschap nog! Heftig stukje in het begin! Ik hou je topic goed in de gaten.
Als ik het goed begrijp lig je voorlopig dus nog in het ziekenhuis? Wel fijn dat je die operatie nu achter de rug heb, dat kan in elk geval niet meer uitgesteld worden