slankere kuiten, hoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Re: slankere kuiten, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 17:21

Ik heb in mijn oude laarzen nu ook ritsen laten zetten...... Paste ze wel, maar die lusjes om ze aan te trekken waren kapot.....
Een tijd geleden paste ik ze niet meer, ben toen &à kilo afgevallen, en nu pas ik ze weer goed...........

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 17:23

Leren chaps inderdaad met judphurs, nergens meer last van...
Kies chaps met meerdere sluitingen, van klittenband, past altijd.
Zelfs als ik weer vijf keer per week aan het hardlopen dan, en dan kom ik echt niet meer in mijn laarzen! Haha!

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 17:24

Afvallen.. in het geheel..
En anders grotere laarzen kopen.

Echt het enige wat helpt. Knipoog

milo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 17:39

uhmm nee, volgens mij niet aangekomen Lachen probeer wel af te vallen, maar of dat meteen van je kuiten afgaat?? ik schommel altijd tussen de 56 en 58... weeg ongeveer 57..

wat een problematieken he Lachen

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 19:28

Nou dan toch maar nieuwe laarzen Knipoog

Ik heb vorig jaar nieuwe laarzen gekocht nadat ik behoorlijk was afgevallen.
Voor mij is het een goede drijfveer om op gewicht te blijven want ik merk het wel degelijk als ik een kg of 3 zwaarder ben.
Meestal ligt dat dan ook wel aan een verkeerd eetpatroon waardoor ik op zón moment ook veel vocht vast houdt.

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 20:52

milo schreef:
uhmm nee, volgens mij niet aangekomen Lachen probeer wel af te vallen, maar of dat meteen van je kuiten afgaat?? ik schommel altijd tussen de 56 en 58... weeg ongeveer 57..

wat een problematieken he Lachen

Ik ging voor het rijden een tijdje met mijn voeten omhoog tegen de muur liggen. Mijn kuiten werden dan dunner. Het is een noodoplossing!!!!! Inmiddels pas ik er helemaal niet meer in. Ik heb ze vandaag op marktplaats verkocht. Inmiddels heb ik hele mooi weer terug gekocht via marktplaats. Het voordeel is dat iemand anders ze in heeft gelopen. Dus ik hoef geen pijn meer te lijden Haha!

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:57

Mijn moeder heeft dit héél erg, mijn kuiten zijn ook stevig maar nog niet zo buiten proportie als die van mijn moeder (en zij rijdt niet eens paard, sinds een jaartje doet ze aan lopen maar daarvoor had ze het ook al), en het gaat hier dus niet om vet maar om spieren.. Heb ik al eens ergens spieren, wil ik ze niet Clown

milo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 13:24

hahaha ja inderdaad!!!!! ik wil geen spieren in mijn kuiten! doe mij maar een plattere buik Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 09:39

odetteke schreef:
Stoppen met paardrijden Haha! Sinds ik weer ben gaan rijden zijn mijn kuiten gigantisch in omvang toegenomen Haha!

nienke_92 schreef:
Sinds ik mijn verzorghaflinger heb rij ik wat vaker in de week. Ik rij nu 2 a 3 keer in de week en eerst 1 keer in de week. Maar sinds ik vaker in de week rij heb ik slankere kuiten. Ze zijn wat gespierder maar het vet wat ik eerst had is nu weg! Dat viel me laatst op, vond het wel grappig hoeveel invloed paardrijden heeft op je lichaam! Dus misschien wat meer paardrijden of iets dergelijks?? Verder heb ik geen tips, sorry.

ehm... Bloos wat klopt er nu? hahaha

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 09:48

Ik heb dit probleem ook, daarom rijd ik altijd met mn nikes. Ik heb in mijn laars een stiek gezet zodat als ik er echt in moet er ook in kom. maar daar moet ik wel mn best voor doen.
Ik heb ook al chaps geprobeert maar die zakken af. Ik heb ze steeds in laten korten maar ze zitten nu zo strak dat ik ze bijna niet meer aan krijg, en heb ik ze aan zakken ze nog af Boos!

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 09:51

Hoi, ik heb ook vrij stevige kuiten, maar ik heb geen last dat ik niet in m'n laarzen kom, gelukkig !! Pling Ik heb lederen Imperial Riding ritslaarzen, die zitten super bij mij. Mss is ritslaarzen dan beter voor jou ? Knipoog

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:24

Geen idee hoe je slankere kuiten krijgt. Maar met plastic zakjes kom je wel makkelijker in je laarzen. Mijn kuiten zijn ook dikker (gespierder) geworden omdat ik voetbal. Ik doe mn laarzen gewoon aan met van die pedaalemmerzakjes en geen probleem.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 20:25

zou hardlopen helpen???

ik ga verhuizen naar een andere stal die te ver weg is om te kunnen fietsen, dus dat wordt autorijden... echt rot, want dan kom ik zeker weten aan!!!

dus wil ik hardlopen Lachen zou dat helpen voor slankere kuiten??? Lachen

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 00:00

Ik weet het niet, ik denk dat dat niet zoveel verschil uit maakt.

Bij mijn vorige laarzen was het grote verschil hoe het weer was. Als het warm was, hield ik iets vocht vast en was mijn linkerlaars te strak (rechterkuit is iets dunner). Als het koud was, gleed ik er zo in en uit.

Ik heb inmiddels ritslaarzen en die zijn echt perfect. Nooit meer te strak bij mij.

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 21:42

Nee hardlopen helpt niet want dan krijg je juist gespierde kuiten Vork