Wie wordt ook depressief tijdens zijn menstruatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veirl

Re: Wie wordt ook depressief tijdens zijn menstruatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 19:48

Je kunt niet depressief worden tijdens je menstruatie, want je bent pas depressief als je je langer dan 2 weken niet goed voelt. Vork

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 23:24

Ik had er heeel erg last van. 3 weken per maand, buikpijn, chagrijnig. zag het allemaal niet meer zitten. Terwijl ik van nature heel opgewekt en vrolijk ben. Ik ben toen tijdje aan de pil gegaan. maar ik was elke dag zo misselijk. En sinds ik gestopt ben heb ik nerges meer last van. Ben nog wel chagrijnig. maar niet meer 'depresief'

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 00:48

Veirl ik heb 8 jaar geleden een post natale depressie gehad. En in heb de week dat ik menstrueer voel ik me net zo rot. Het is echt vreselijk over een week moet ik het weer worden.
Ik voel me dan helemaal leeg gezogen geniet nergens van huil en schreeuw voor alles. Voel me net een robot ik doe alles. Breng de kinderen naar alle activiteiten maak huiswerk. maar ben er niet bij met mijn hoofd. Ik wil echt een oplossing zoeken.

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 00:57

Ik ken het ook.
Heb via iemand de tip gehad om de week voordat je je menstruatie moet krijgen teunisbloem kapsules moet slikken.
Dit gaat het stemmingswisselen tegen.
Ook vitamie B tabletjes helpen daarvoor, die neem je dan de week voor en tijdens de menstruatie in.
Ben nu zelf een week of 6 geleden gestopt met de pil (had minerva dragees) en gister ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden en ik heb afgelopen week niets gemerkt van een depressie dus ik hoop dat dat voorlopig ook weg blijft.

Heb het helaas wel heel erg en wordt gek van de buikkrampen en de koppijn.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 00:57

Ik krijg altijd last van mijn poetsmanie Nagelbijten / Gniffelen
Owjee als vriendlief maar iets een klein beetje scheef legt Lips are sealed

Lessien_2810

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 17:51

Ik krijg veel buikpijnen, en word ook idd zeer depri... heb er zowieso al last van... maar dan toch graadje erger

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:00

ik word niet depri maar als iemand een verkeerd woord tegen me zegt kan ik in janken uitbarsten, heel vervelend, meestal is het een keer janken 1 of 2 dagen voor i khetr word en dan is het ook weer over. Heel vaag, maarja....