na pfeiffer geen conditie meer kunnen opbouwen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

Re: na pfeiffer geen conditie meer kunnen opbouwen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 20:13

Mijn HA zei ook dat kweer kon gaan werken. Hij gaf me eigenlijk het iedee dat het niet zo vee lvoorstelde en daarom heb ik verder ook niet zo veel aandacht eraan besteed. Maar i kbegin nu langzaam te snappen dat je er echt erg ziek van bent en dat je het serieus moet nemen. Ik heb op kantoor me uren gehalveerd en op de manege waar i kwerk doe i khet nu ook ff tijdelijk rustiger aan omdat het stomweg niet gaat, begin zo snel te piepen, alleen al bij een kleins stukje rennen, of zoals vandaag bij het zadelmak maken van de jonge pony's. Bah i khaat het, ik kan niet tegen nix doen en dan opeens moet je....

Essepoester

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:59

Ik heb hier ook last van,
maar kan het zijn dat je pfeiffer opnieuw krijgt, voor de 2e keer?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:03

Zonnebloem, heel verstandig van je dat je wat gas teruggenomen hebt.
Misschien is het maar een stapje in de goede richting en moet je de komende tijd nog meer stappen terug gaan doen.
Ook al baal je daar van, ik kan je aanraden het zeker te doen.
Als je het verhaal van Runningkawa leest, dan begrijp je vast wel waarom.

Ik heb zelf ook Pfeiffer gehad en het heeft bij mij zeker 2 jaar geduurd voordat ik weer echt de oude was. Het duurt gewoon veel langer dan je verwacht voordat je echt weer helemaal hersteld bent.
Ook allemaal doorgehobbeld, met vallen en opstaan geprobeerd om alles draaiende te houden (werk, thuis, de beestjes etc.) maar het uiteindelijk moeten bekopen met een flinke terugslag en toen kon ik echt helemaal niks meer.
Sterker nog, we waren op vakantie en we wilden een stukje gaan lopen en het heeft er in geresulteerd dat ik niet meer terug bij het hotel kon komen. Daar lig je dan, op een bankje langs de promenade, hopend op betere tijden Knipoog
Bij mij is het uiteindelijk allemaal weer goedgekomen, ondanks (niet dankzij!) mijn stomme gedrag en eigenwijsheid.

Veel sterkte / succes / beterschap Lachen