Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:Urielle schreef:Ik ging altijd gewoon jaarlijks naar de GGD voor een testje. Kon zelfs nog anoniem daar
anoniem?
*stelt zich een groepje mensen voor in een kamertje, en een dokter die komt zeggen: ja, 5 van jullie hebben dit of dit, de andere zijn gezond, en niemand die weer of ze nou ziek zijn of niet*
nee, serieus, hoe gaat dat dan in zijn werk?
patos schreef:Ik ga binnenkort een keer, vooral voor de lol eigenlijk, maar een goede test kan nooit kwijt. Ik zit voor mijn studie in het UMC Utrecht en daar kan je gratis terecht voor een (anonieme) SOA test.
Urielle schreef:Duhelo schreef:
anoniem?
*stelt zich een groepje mensen voor in een kamertje, en een dokter die komt zeggen: ja, 5 van jullie hebben dit of dit, de andere zijn gezond, en niemand die weer of ze nou ziek zijn of niet*
nee, serieus, hoe gaat dat dan in zijn werk?
*proest*
Ik heb het gewoon op mijn eigen naam gedaan maar je moet terugbellen voor de uitslag en je kunt gewoon een kaart laten maken op je geboortedatum, of een bepaalde letter, of een andere naam ofzo. Zolang je maar kunt zeggen: ik wil graag de uitslag van A18, of de uitslag van Petra, zeg maar. Heel fijn dus voor de mensen voor wie het een beetje gevoelig ligt.
Yessy schreef:patos schreef:Ik ga binnenkort een keer, vooral voor de lol eigenlijk, maar een goede test kan nooit kwijt. Ik zit voor mijn studie in het UMC Utrecht en daar kan je gratis terecht voor een (anonieme) SOA test.
Oh? Geld dat alleen voor geneeskunde of ook voor bmw? Klinkt niet verkeerd!