Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Booga schreef:WOW wat een 'valse' honden allemaal zeggrapje hoor.
Ben ook al eens eerder gebeten, zelfde hand als nu, alleen toen was ik zo bijdehand om me met 2 knokkende Herders te gaan bemoeien , foute boel dusen eigen schuld dikke bult.
Deze hond heeft me gisteren nog een keer geprobeerd te happen, nog gegromd naar een kind en vanmiddag een oud omaatje in haar been gehapt.
Mijn vinger gaat al beter, braaf in de Biotex, maar wat ik me serieus afvraag is of dat weefsel nog naar binnen gaat, of waar het anders heen moet, het is echt YUK
britt schreef:Een tetanus injectie werkt 10 jaar...
Zo uit mijn hoofd, kinderen worden er op 8 of 9-jarige leeftijd voor het laatst mee ingeënt... binnen die 10 jaar zou een herhaling van een tetanusinjectie niet nodig zijn... zo vertelde mij een SEH-Verpleegkundige onlangs nog.
Booga schreef:Gisteren beet mijn ene hond me zomaar zonder reden in mijn hand. Eén tandje boorde zich diep im mijn wijsvinger (binnenkant). Bloeden dat het deed zeg![]()
Toen het bloeden gestopt was zag ik dat er wat weefsel mee naar buiten kwam, yuk.....
Huisarts gebeld (was 5 voor 5), die geen zin meer had en me naar de EHBO stuurde. Het werd schoongemaakt en ik kreeg een verbandje.
Precies mijn rechterhand weer.
Het doet nu ook echt zeer, gisteren viel wel mee, zit braaf 2 keer per dag in de Biotex om het schoon te houden. Mijn middelvinger is blauw en een soort geschaafd.....lang leve de hondahum.
jullie weleens bijtwonden van een hond gehad?