Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nickyu schreef:je hebt wel een gave !
ik heb paar reuma soorten , ene dag loop ik als een kievit en de ander met stok en amper vooruit te branden (ben dan al blij dat ik uberhaubt overeind kom)
vd zomer eentje geleend en beviel eigenlijk wel aan de andere kant ook niet
niet vooruit te branden zo'n dingmijn kleine fietst dan mee , wat ik persoonlijk ook een nadeel vond was het gas geven , mijn handen zijn slechter als mijn voeten en soms was ik 2 kilometer verderop en kon dan geen gas meer geven
toch heb ik m nu toch ook aangevraagd samen met de rolstoel ,
aan de laatste heb ik meer die past in de koffer bak als we ergens heen gaan
aan de rolsoel die we tot nu toe huurde als we iets gingen doen ben ik ondertussen aardig gewend
maar je ziet de mensen wel kijken (of voelt eerder) ik ben ook nog niet zo oud
en als je dan bij bv dieren tuin bent en je zit in je stoel en staat op en loopt weg kijken mensen je echt aan van ja hoor tuurlijk .. terwijl ze niet IN je kunnen kijken , verder dan paar honderd meter lopen op de goede dag kom ik ook niet meer , zeker niet in 1 stuk (heb de kunst onwikkeld om om de 50 meter een heeeele mooie boom , etalage struik vogeltje etc te zien)
kan me dus wel een klein beetje voorstellen hoe je je voelt in een scoot
maar je moet er gewoon maling aan hebben wat mensen denken te denken
zij voelen jouw lijf niet !!
heeel veel plezier met je scoot ! (hoop dat ik ook zo'n flitsende krijg)
madrieka schreef:... dus opgepast hier komt madrieka op haar scoot romeo 166 3 liter v6 ....ik probeer een grapje te maken maar ik vind hem zelf eigenlijk helemaal niet leuk...
Winkie schreef:Het ziet er helemaal niet slecht uit hoor!
Ik vind het altijd wel gaaf om een rondje te rijden met de scoot van m'n omaMaar je heb wel gelijk dat je meteen alle ogen op je gericht hebt. Dat is wel veverlend als je daar elke dag mee geconfronteerd wordt. Maar het lijkt me nog erger om niet zelf je boodschappen te kunnen doen. Uiteindelijk zit jij thuis met je boodschppen en zijn al die mensen jou allang weer vergeten