Dunnere bovenbenen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

enny

Re: Dunnere bovenbenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:57

femkjuh schreef:
stip..

ik heb er ook zo'n hekel aan heh.. die broeken die niet over mn bovenbenen komen.. en als et wel past gapen aan de achterkant.. Koe

Dat komt mij ook heel bekend voor! Laatst ook weer een leuke broek gezien, de grote maat zat perfect om de bovenbenen, maar aan de achterkant dus weer los. De kleinere maat zat perfect om de taille, maar net niet lekker om de benen. Dus toch maar de grote gekocht met een riem erbij. Nu is hij alleen wat vergroot door het dragen, dus had toch de kleine moeten kopen Boos!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 20:07

Forecat broeken idd zitten wel perfect,wat betreft dit probleem!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 20:35

Kyno schreef:
@Frouk; Ik heb [hoe toevallig] vorige week een dvd gekocht over Pilates. Daarop staan een aantal workouts. Denk jij dat zo'n dvd net zo effectief is als zeg maar 'les'?

Dat weet ik niet... in lessen word je wel meer aangespoort om door te zetten... misschien dat dat een verschil is.. tis maar net hoeveel discipline je zelf hebt Clown

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 14:24

Haha. Haha!
Oké.

Forecast broeken pas ik niet. Daar heb ik te lange benen voor. Verdrietig

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:10

iik heb 't zelfde probleem :|
Ben alleen uit mijzelf best klein...(1.67..maar groei ook niet meer echt zegt mijn moeder..terwijl ik van de zomer toch 2 cm. ben gegroeid Tong uitsteken) ... Heb eigenlijk ook uit mijzelf brede heupen..Vind ik zo Lelijk !! Wil liever smal zijn dat breed..en dan heb ik nog een aardige dunne buik (hoewel ik toch elke keer zeg dat er wat vanaf moet Tong uitsteken).. staat gewoon niet !
Mijn zus zegt dat je gewoon steeds moet gaan wandelen..Dan doe je het niet voor de spieren,,maar voor het echte vet verbranden, afvallen dus...
Bij Hardlopen etc. train je echt op je spieren..Trap lopen lijkt me ook op je spieren werken...Hmm..Toch maar beneden slapen Tong uitsteken
Probeer al goed op te letten met het eten... maar heb toch vanmiddag weer bij de eigenaar van de wei weer een glas Cola gedronken...waar toch 7 suikerklontjes in 1 glas zitten !! (zit in appelsap trouwens ook hoor ik) Thuis zag ik weerr croisantjes in de oven zitten...Toch maar 1tje nemen..waarvan ik toch echt weet dat in croisants veel vet in zit...Zit hier nu weer met een glas water..Maarja..Tong uitsteken
En nieuwe broeken kopen vind mijn moeder weer niet goed..ze zegt dat ik er genoeg heb..maar die vind ik hartstikke lelijk staan..!! krijg ik nog extra bredere heupen van :S..
ook in mijn paardrijbroek lijk ik extra breed met die brede heupen en bovenbenen..!!
Haat het..Boos!

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:02

Kyno schreef:
Haha. Haha!
Oké.

Forecast broeken pas ik niet. Daar heb ik te lange benen voor. Verdrietig

De spijkerbroeken hebben ze ook in lengtematen Knipoog

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 18:52

Ook L.36?

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:22

Ik weet het niet zeker.. ik heb 'm net gegoogled maar van die site wordt ik ook niet wijzer.
Ik weet iig dat ik mijn spijkerbroeken wel op lengte heb gekocht omdat ik niet zo groot ben Bloos

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 10:06

same here, heb precies hetzelfde probleem, ik haat het en heb overwogen om liposuctie te doen, maar ik weet dat nog niet zeker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:29

Je beide benen breken en dan een paar maanden in het gyps.
Moet je eens kijken hoe dun je benen worden Haha!

Nou ja dit slaat ook nergens op Knipoog

Nee ik heb geen idee zelf heb ik ook sterke benen door het rijden, en bij sommige broeken zie je dat ook, maar minder sporten, is dat geen optie. daar je zei dat het door het sporten kwam (Spieren)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:38

Kyno schreef:
Ook L.36?

Volgens mij niet, het gaat meestal tot l. 34 bij Forecast.

Ik zelf heb ook dikke bovenbenen, vind het vreselijk én vraag me af of dat pilate? oid werkt. ik heb er namelijk nog nooit van gehoord... Nagelbijten / Gniffelen

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:47

Frouk schreef:
Kyno schreef:
@Frouk; Ik heb [hoe toevallig] vorige week een dvd gekocht over Pilates. Daarop staan een aantal workouts. Denk jij dat zo'n dvd net zo effectief is als zeg maar 'les'?

Dat weet ik niet... in lessen word je wel meer aangespoort om door te zetten... misschien dat dat een verschil is.. tis maar net hoeveel discipline je zelf hebt Clown

Ik heb ook pilates dvd's en ik vind het zeker wel een goeie workout. Je moet idd alleen zelf wel de discipline kunnen opbrengen om het zo'n 2x per week te doen. Het heeft ook wel een beetje effect op het verlengen van je spieren, maar wil je echt dunnere bovenbenen dan lukt dat volgens mij alleen als je stopt met lopen!

Ik denk dat het deels door het paardrijden komt, maar vooral ook wel met aanleg te maken heeft. Als je al die topruiters ziet met hun spille beentjes! Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 19:44

Kyno schreef:
Ja met broeken is het helemaal een ramp hè? Scheve mond
Krijg je hem over je bovenbenen heen, zit ie in de taille weer te wijd. Rolleyes

Ik heb het ook, bij mij komt het gewoon door het paardrijden + vele fietsen. Het ziet er idd beetje uit verhouding uit met een platte buik en spierbenen Haha! Clown

Ondertussen ga ik het steeds meer accepteren. Ik heb maatje 34/36 en daar hou ik me maar aan vast: is gewoon netjes Lachen

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 20:33

Ligt het echt aan het paardrijden :| ??
Ik paardriij aardig wat per week...6 keer ofs0w.. en dan fiets ik er ook nog altijd 5km. heen en terug...en dawn fiets ik ook vaak nog naar muhn oma enzo.. wat weer 7 km heen is ..(A) en naar de ponys en mah oma zijn nogal veel hoge bergen...echte spieren trainen duwz :|

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 20:48

hmmm... sorry wil niemand ontmoedigen maar ik denk niet dat oefeningen, dieten of liposuctie gaan helpen bij GESPIERDE bovenbenen... misschien gewoon maar blij zijn dat je niet OF stokjes hebt OF alles blubbert Haha!

@HupsSakii, ligt waarschijnlijk inderdaad aan het paardrijden + fietsen. Maar MSN-taal mag niet op bokt Knipoog

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 21:06

Visconti schreef:
heb er ook last van, alleen heb ik geen last van spieren maar van vet Clown

HAHA SAME HERE.

*stipje dus.

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 18:14

Pretletter17 : Ik weet het van die msn-taal Lachen .. Vergeet het alleen soms Boos!

Nanak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:57

even een stipje Lachen heb namelijk ook vaak moeite met broeken kopen Ja