xxappiexx schreef:Mij lukte het ook nooit goed, deed altijd zeer en ik vond dat maandverband altijd zo smerig dat ik mijn pil soms gewoon een half jaar doorslikte.
Even geheel offtopic, maar misschien handig om hier ook wel te vermelden voor mensen die ineens ideetjes krijgen van deze opmerking: niet doen
ik was trouwe doorslikker van de pil, telkens 3 maanden, dan 5 dagen niet en dan weer 3 maanden, en ga zo maar door, tot ik begin april in het ziekenhuis lag met een longembolie en vervolgens nooit van mijn leven meer de pil mag slikken, dat de oorzaak bij de pil lag is nog steeds niet helemaal zeker, maar dat zullen ze niet meer kunnen achterhalen, maar ze houden het op de pil
Dus, hooguit 1 keer doorslikken, maar verder echt niet, geloof me, 1 keer in de maand ongesteld zijn is lang niet zo erg als niet meer weten wanneer je ongesteld moet worden

goed, ontopic

wat hier idd al werd gezegt, soms kan ie er heel ver in, en de andere keer echt maar een klein stukje en dan voelt ie toch allebei de keren gewoon goed aan, of het nu ligt aan niet ontspannen genoeg of weet ik waaraan.
Gewoon zorgen dat je goed ontspannen bent! En oefening baart kunst

En wat al vast vaak gepreekt is tegen je, maar voor je hem inbrengt, handen wassen!!
succes!