Ik vind me te zwaar !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thats_Me

Re: Ik vind me te zwaar !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 16:57

laina schreef:
Misschien moet ik wel eens elke dag wat springtouwen.Fietsen doe ik al elke dag heen en terug naar school. Is dus 2 km per dag, want 1km verder is mijn school Knipoog De vrijdag ga ik naar de fitness voor 1 uurtje. En dan heb ik nog mijn hobby paardrijden. Nu drink ik alleen als ik wegga eens cola anders is het water of fruitsap. Ik snoeper echt niet veel meer. Nu zit ik in mijn stopweek en dan mag ik beginnen met mijn nieuwe pil Yasmin. Nu maar hopen dat ik niet meer verzwaar en dat het nu wel zin heeft om te vermageren aan men billen en heupen

Ik denk niet dat jij er meer aan moet doen. Aangezien je al gezond leeft dus doorgaan met wat je nu doet meer kan je niet doen Lachen

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 17:52

Gezond eten, veel water drinken.
Je kunt beter elke dag een beetje bewegen,
dan je één keer in de week zwaarder in spannen.
Ga gewoon lekker naar buiten toe en beweeg.
Wandelen, hardlopen, maakt niet uit, als je maar bezig bent. Lachen

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 13:30

Owwww wat henkenbaar. !

Sinds ik de pil ben gana slikken half jaar geleden. Ben ik ook ontzettend veel aangekomen, En veel meer vet bij mijn heupen en buk gekregen.

Hierbij voelde ik me niet lekker en og steeds niet en ben streng aan het lijnen. Resultaat is er.

Wou dat ik dat rotding nooit was gaan slikken, maarja dan had je weer last van die vaste lasten. Clown

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 18:12

Ik drink nu elke ochtend op mijn nuchtere maag pompelmoessap, heb gehoord dat het je vet verbrand.
Ik vind ook wel dat 61 kg niet zwaar is voor mij omdat ik 1m67 ben, maar ik had maat 36-38 en soms 40 en nu kan ik er totaal niet meer in, nu heb ik al maat 42 nodig. Dat vind ik eigenlijk wel te veel voor een 14 jarige. Daarom wil ik zeker vermageren.

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:35

Is dat zo dat als je binnen een half uur nadat je hebt gesport eet,,dat je dan nog vet aan het verbranden bent ?? wiisk niie Tong uitsteken
Weet wel van m'n zus ,,zei ze eens een keer tegen mij dat als je gaan hardlopen etc. voor de spieren gaat werken..
Mijn zus zegt dat als je gewoon eens een uurtje gaat lopen,,dat je dan afvalt,,en niet aan de spieren gaat werken..
Toch vind ik t raar...Van een uurtje wandelen zweet je amper...Dat je dan toch meer afvalt dan dat je een uurtje gaat hardlopen ..? vaag Tong uitsteken
Hoeveel Calorieén raak je eigenlijk kwijt door te gaan traplopen en touwtje springen ?? vraag ik me af :|
En door al dat andere..Fietsen,,skaten,,wandelen..Hardlopen...
weet nooit hoeveel bij welke :|

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:02

Op voedertijd loopt een heel topic over afvallen Lachen Hier een slotje.