Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Many schreef:KimBalaa schreef:Aan de pik is denk ik de oplossing
Dan kun je het zelf regelen en je weet zelf natuurlijk wanneer je stopt, én dus wanneer je ongesteld bent
Verder zou ik het niet weten.
Da's gelijk wel heel radicaal
Many schreef:KimBalaa schreef:Aan de pik is denk ik de oplossing
Dan kun je het zelf regelen en je weet zelf natuurlijk wanneer je stopt, én dus wanneer je ongesteld bent
Verder zou ik het niet weten.
Da's gelijk wel heel radicaal
symphatico schreef:Ik heb sinds nu een paar maand een onregelmatige menstruatie...Terwijl ik dat voorheen altijd precies goed had om de 4 weken...Ik ben in september 2006 gestopt met de pil, omdat vriendlief en ik graag onze eerste kindje zouden willen, oke niks mis mee want nadat ik dus mn laatste strip verbruikt had werd ik dus gewoon nog (zonder de pil te slikken) om de 4 weken ongie...Alleen sinds nu (6 maand ongeveer) hoef ik dus nooit meer om de 4 weken te menstrueren, ik vind dit erg vervelend want zo is het ook erg moeilijk om goed bij te houden wanneer mijn eisprong dag het beste is (opnieuw aan de pil gaan heeft geen zin want vriendlief en ik hebben onze kinderwens)...Ik bedoel dan echt met onregelmatige menstruatie van mij dat ik ruimschoots zo in de 6e a 7e week moet menstrueren heel soms in de 5e week ofzo...
Wie ooh wie kan mij wat tips bezorgen, want vriendlief en ik onze kinderwens is heeel groot..!!
Thnx voor het te lezen, lieve bokkers...