Onregelmatige menstruatie (na 1,5 jaar nog steeds)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaduuh

Re: Onregelmatige menstruatie (na 1,5 jaar nog steeds)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 21:51

Ik ben nu ook bijna anderhalfjaar, nog steeds zo onregelmatig als de nete. Nagelbijten / Gniffelen

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 14:47

Many schreef:
KimBalaa schreef:
Aan de pik is denk ik de oplossing Lachen

Dan kun je het zelf regelen en je weet zelf natuurlijk wanneer je stopt, én dus wanneer je ongesteld bent Lachen

Verder zou ik het niet weten.

Da's gelijk wel heel radicaal *LOL*

hahahaha Haha!
Dat is inderdaad wel resoluut. Maar eh misschien bedoel je de PIL Many?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 21:02

Ik heb sinds nu een paar maand een onregelmatige menstruatie...Terwijl ik dat voorheen altijd precies goed had om de 4 weken...Ik ben in september 2006 gestopt met de pil, omdat vriendlief en ik graag onze eerste kindje zouden willen, oke niks mis mee want nadat ik dus mn laatste strip verbruikt had werd ik dus gewoon nog (zonder de pil te slikken) om de 4 weken ongie...Alleen sinds nu (6 maand ongeveer) hoef ik dus nooit meer om de 4 weken te menstrueren, ik vind dit erg vervelend want zo is het ook erg moeilijk om goed bij te houden wanneer mijn eisprong dag het beste is (opnieuw aan de pil gaan heeft geen zin want vriendlief en ik hebben onze kinderwens)...Ik bedoel dan echt met onregelmatige menstruatie van mij dat ik ruimschoots zo in de 6e a 7e week moet menstrueren heel soms in de 5e week ofzo...

Wie ooh wie kan mij wat tips bezorgen, want vriendlief en ik onze kinderwens is heeel groot..!!

Thnx voor het te lezen, lieve bokkers...

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 21:06

Ik ben het ook al 5 jaar maar nog steeds niet regelmatig... erg vervelend, mja...

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 19:35

Ik was na 3 jaar ook nog steeds niet regelmatig, ben nu aan de pil.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 19:36

Ik was ook nooit regelmatig, ben nu alweer een tijd aan de pil Lachen

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 19:52

Many schreef:
KimBalaa schreef:
Aan de pik is denk ik de oplossing Lachen

Dan kun je het zelf regelen en je weet zelf natuurlijk wanneer je stopt, én dus wanneer je ongesteld bent Lachen

Verder zou ik het niet weten.

Da's gelijk wel heel radicaal *LOL*

ROFL haha geweldig. Huilen

Maar inderdaad aan de pil Haha!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 20:06

i8k ben nu 22, en dus alweer 13 jaar ongesteld...
Nooit regelmatig geweest, ja, heel even.... toen ik een zware pil had ging het goed (alleen de bijwerkingen waren erg k.u.t).
Met een normale of lichte pil werd ik gewoon ongesteld wanneer mn lichaam daar zin in had, stop week of midden in de strip, maakte niet uit. Ben vanwege bijwerkingen gestopt met de pil (al weer 4,5 jaar geleden ofzo).

Nu nog steeds niet regelmatig. Dan ben ik 2 maanden niet ongesteld, en zo na 2,5 week weer.
Ik heb gewoon altijd wat bij me, en gelukkig heb ik een dag van te voren flinke buikpijn Haha! (dan is het toch nog ergens goed voor Haha!)

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 20:50

symphatico schreef:
Ik heb sinds nu een paar maand een onregelmatige menstruatie...Terwijl ik dat voorheen altijd precies goed had om de 4 weken...Ik ben in september 2006 gestopt met de pil, omdat vriendlief en ik graag onze eerste kindje zouden willen, oke niks mis mee want nadat ik dus mn laatste strip verbruikt had werd ik dus gewoon nog (zonder de pil te slikken) om de 4 weken ongie...Alleen sinds nu (6 maand ongeveer) hoef ik dus nooit meer om de 4 weken te menstrueren, ik vind dit erg vervelend want zo is het ook erg moeilijk om goed bij te houden wanneer mijn eisprong dag het beste is (opnieuw aan de pil gaan heeft geen zin want vriendlief en ik hebben onze kinderwens)...Ik bedoel dan echt met onregelmatige menstruatie van mij dat ik ruimschoots zo in de 6e a 7e week moet menstrueren heel soms in de 5e week ofzo...

Wie ooh wie kan mij wat tips bezorgen, want vriendlief en ik onze kinderwens is heeel groot..!!

Thnx voor het te lezen, lieve bokkers...

Ik weet niet of dat ik je kan helpen maar mij is dit ook overkomen en ik kreeg toen antwoord op mijn vraag betreffende onregelmatige menstruatie. In 2002 werden wij verblijd met een zoon. Daarna ben ik weer aan de pil gegaan. Na 2004 wilde we graag uitbreiding en ben toen gestopt met de pil. Vervolgens kreeg ik een miskraam. Daarna heb ik een onregelmatige cyclus gehad. De dokter vond het niet nodig om me door te sturen; ik hoefde me geen zorgen te maken. Nadat ik een jaar na de miskraam nog niet zwanger was, heb ik zelf contact opgenomen met mijn gyneacoloog en heeft een inwendig onderzoek gedaan. Daaruit bleek dat ik het PCO-syndroom had (http://www.freya.nl/). Ik zal dan uiteindelijk met een hormoonbehandeling mijn eisprong kunnen stimuleren maar zover is het niet gekomen want ik was ineens zwanger alleen niet voor lang Verdrietig .
Maar goed, wellicht dat je je door kan laten sturen naar een gyneacoloog? Succes ermee!

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 20:42

Na 24 jaar nog steeds niet regelmatig. Inmiddels wel besloten dat dat helemaal niet erg is. Ja

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 21:23

Wat ben ik blij dat ik altijd nog regelmatig ben geweest, ook geen last van gehad toen ik het net was! Lachen

Mea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 21:33

Nou bij mij heeft er nog nooit regelmaat in gezeten! Ook niet na mijn zwangerschap (wat velen beweren!). Het maakt mij niks uit, ik ga er geen hormoonrommel (zoals de pil) voor nemen, want dan zou ik om de 4 weken ongie zijn en nu is het om de 5,6,7 of zelfs 8 weken, heerlijk...hoe minder hoe beter! Oja en voor degene die een kindje willen, meestal rond je eisprong heb je meer zin in seks dus als je 'het' dan doet komt het wel goed. Dus vrijen wanneer je zin hebt en maak er geen verplichting van 'omdat je nu vruchtbaar bent' want dan wordt 'het' zo nep en geeft het juist teleurstellingen als je je best hebt gedaan en niet zwanger bent geworden. Succes!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 08:06

Ik ben 't nu 2 jaar, in 't begin mooi om de 4 weken Lachen
Maar nu al 'n jaar om de 3 weken, en soms zelfs om de 2 weken Boos!
Dan wel echt steeds precies op de goeie tijd, maar zovaak ongesteld zijn is ook weer niet echt het meest fijne Scheve mond