Nagels witter maken, hoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Targaryen

Re: Nagels witter maken, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 11:34

Base coat? Wat is dat?

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:21

Volgens mij is dat ook gewoon een nagellak soort. Ik deed zelf ook altijd met witte nagellak twee keer zodat het echt wit was, maar dat geeft toch een beetje nep effect omdat het zo stralend wit is. Bovendien is het een heel gepriegel want het lijntje moet wel netjes zijn natuurlijk. Ik heb eens met wit nagelpotlood gedaan maar dat doe ik nooit meer! Voor die ene avond zag het er mooi uit, maar daarna werd het geel en ik kreeg het er met geen mogelijkheid meer onderuit. Tegenwoordig ben ik wat lui en doe ik alleen nog doorzichtige nagellak op mijn nagels. Knipoog Het schijnt dat er ook nagellak is die het witte van je ''dode'' nagel versterkt en tegelijk ook het roze van je ''levende'' nagel versterkt. Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Ook heb ik wel eens gehoord dat mensen witte nagellak aan de anderkant van hun nagels doen, zo heb je niet zo dat gepriegel. Maar dit heb ik zelf ook nog nooit gedaan.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:47

bade coat is een basis lak die zorgt voor de hechting van de nagellak. en de top coat is een lak die beschermt de nagellak