Rechten betreft vrouwelijk/mannelijk arts?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Re: Rechten betreft vrouwelijk/mannelijk arts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:35

Hm ik heb mannen en vrouwen gehad daar, heb ook nare ervaringen maar kan niet zeggen dat "alle mannen" slecht zijn ofzo. Ik heb bij mijn 1e bevalling een kreng van een assistent gehad en een engel van een man die dat kind er even uithielp Haha!, maar bij de tweede een schat van een VK die ook heel zacht was.
Wat ik wel doe is heel hard roepen dat ik NIET wil dat mensen zonder reden aan me zitten, en als automatisme weiger ik eigenlijk ieder onderzoek zonder reden...

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:48

over het algemeen als je een vrouwelijke arts wil moet het ziekenhuis daar gehoor aan geven. Echter je moet dit wel aangeven bij het maken van een afspraak. volgende keer navragen (doorvragen) op het moment dat je een afspraak maakt. Dan krijg je gegarandeerd een vrouwelijke arts.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 17:43

friesiszwart schreef:
over het algemeen als je een vrouwelijke arts wil moet het ziekenhuis daar gehoor aan geven. Echter je moet dit wel aangeven bij het maken van een afspraak. volgende keer navragen (doorvragen) op het moment dat je een afspraak maakt. Dan krijg je gegarandeerd een vrouwelijke arts.

Euhm... Haha!
Ik heb al verscheidene keren gezegt dat het niet om afspraken ging,maar om spoedgevallen Lachen
Ook is het topic een beetje oud Knipoog