Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lepeltje21 schreef:Het is niet jouw schuld hoor! De dood en crematie van jouw opa zou een 'trigger' kunnen zijn voor het feit dat ze is opgenomen. Ik denk dat het goed is dat ze opgenomen is, nu krijgt je moeder de hulp die ze nodig heeft. Maar het is in ieder geval niet jouw schuld!
avanti4ever schreef:firedancer ben t met je eens..tis denk ik steunzoekerij aandachttrekkerij,,zij denkt maar dat ze niet alleen kan leven ofzo
avanti4ever schreef:En ze snapt dan niet dat ik het haar min of meer kwalijk neem dat ze nooit voor mij op kwam tegen deagressie die er was in ons gezin
avanti4ever schreef:daarnaast verwijt ze mij dat zij psychisch ziek is geworden na mijn geboorte en daarbij heeft ze wel s verteld ze had n spiraaltje en zes napt niet dat ik daar dan mee zit als ze dat zegt..
avanti4ever schreef:ik kan niet voor haar verantwoordelijk zijn dat wil ik ook niet meer ik heb lang genoeg alles van haar gepikt en voor dr gedaan al ziet zij dat anders maar ja ..
avanti4ever schreef:net de 7e keer dat ze belde heb ik opgenomen en ze zegt ja ik mis je zo janken enzovoort en stiekem doet me dat toch iets.. en dat ik niet moet vergeten dat ze van me houdt blabla ik zeg ja hee maar ik heb gevraagd om mij met rust te laten en als je dit niet doet is dat toch niet respectvol naar mij toe uiteindelijk hing ze wel op..maar goed pff moet ik nou u haar afd bellen om het uit te leggen of niet? irritante gedoe..
edit typfoutje