Ik ben benieuwt, ik krijg ze dinsdag voor een maand op proef Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben benieuwt, ik krijg ze dinsdag voor een maand op proef
En ik weet wat ik moet gaan doen als ik een huil scene moet doen bij een soap
Kit_for_ever schreef:Ik heb medelijden met je Spalchislief... Ik heb ze nu 2 weken en er nog steeds geen schik mee... Ze horen na 2 wken helemaal confortabel te zitten en mag je ze niet meer voelen. Nou alles behalve dat. Ze gaan dus vanmiddag ook terug naar waar ze vandaag gekomen zijn!!!

Met naar school fietsen kreeg ik minstens 3x wel iets in mijn oog, en dat deed echt pijn. Met gymles ook altijd... En paardrijden was nog wel het ergste.
Dus na een tijdje kreeg ik zachte lenzen, en dat gaat perfect.
Ik heb gister die harde dus mooi terug gebracht, en zachte besteld. Hiermee kan ie de optimale sterkte niet bereiken, maar misschien is mn hoofdpijn er wel mee uit de wereld. Laten we t hopen!! Kit_for_ever schreef:Die zachte moet je van je oog afpakken toch? Bij die harde had ik een zuignappie.. Ideaal dat ding!!!
Kit_for_ever schreef:Die zachte moet je van je oog afpakken toch? Bij die harde had ik een zuignappie.. Ideaal dat ding!!!
Weet niet of het normaal is
SplashIsLief schreef:Tazz, daar heb ik ook last vanWeet niet of het normaal is