Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jacimatho schreef:Voor het dagelijkse gehups zweer ik bij de shockabsorber...
Voor sjieke veelbelovende avondjes bij mooie, meestal dure lingerie.
![]()
Nu zijn die avondjes er niet zoveel en hups ik dus meestal rond in mijn SA.
geit schreef:bh's van after eden daar zweer ik bij
Ymke schreef:Waar kun je die kopen dan? Ik heb er nog nooit van gehoord.
geit schreef:Ymke schreef:Waar kun je die kopen dan? Ik heb er nog nooit van gehoord.
bij de V&D hebben ze ze ook kwam ik achter.
Sammiej schreef:[Werk bij de V&D en heb weleens op lingerie afdeling moeten staan]
Garfield schreef:Ik draag vooral BH's van Chantelle, Aubade en Marie-Jo. Dit zijn supersterke BH's. In deze merken hebben zij ook veel BH's met 70 omvang en een grote cup. Ik heb een rotmaat (70F) en kan het dus echt niet treffen bij Livera en al helemaal niet bij Hunkemuller.
LiSSy schreef:ik heb BH's van after eden, passionata en esprit. ook heb ik zo'n soft cup van de honkemoller.
bij mij maakt het merk niet zo uit, als ze maar mooi zijn en fijn en goed zitten en dat is best lastig bij een 70D
Flower schreef:LiSSy schreef:ik heb BH's van after eden, passionata en esprit. ook heb ik zo'n soft cup van de honkemoller.
bij mij maakt het merk niet zo uit, als ze maar mooi zijn en fijn en goed zitten en dat is best lastig bij een 70D
Irritant he ... ik heb dus soms zelfs E !!!
Je kan nooit een sexy setje kopen
Flower schreef:LiSSy schreef:ik heb BH's van after eden, passionata en esprit. ook heb ik zo'n soft cup van de honkemoller.
Irritant he ... ik heb dus soms zelfs E !!!
Je kan nooit een sexy setje kopen
Flower schreef:Ja maar ik wil zeg maar wel dat spul, dat als je het koud hebt dat mensen niet gelijk zien dat je het koud hebt snap je
Vaak is het alleen zo'n kante lubber bh .. die wil ik niet