Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Ja, het is kouder, maar sjees! Het is "pas" 15 graden boven nul hoor! Ik heb medelijden met jullie als het straks min 5 is.....
Citaat:Trek gewoon een trui aan, of drink thee. Maar om te zeggen dat het nu zooooooo bibber bibber koud is vind ik erg overdreven!
Barmat schreef:Ik vind het allemaal wel een beeeeetje overdreven overkomen hoor!
Ja, het is kouder, maar sjees! Het is "pas" 15 graden boven nul hoor! Ik heb medelijden met jullie als het straks min 5 is.....
Trek gewoon een trui aan, of drink thee. Maar om te zeggen dat het nu zooooooo bibber bibber koud is vind ik erg overdreven!
Barmat schreef:Kleed je dan beter aan, denk ik dan. Ik zie zat meiden op straat lopen met een topje (!) met daarover dan wel weer een sjaal... duuuhhhhh, dan moet je niet zeuren als dat zo is.
Shadow0 schreef:Barmat schreef:Kleed je dan beter aan, denk ik dan. Ik zie zat meiden op straat lopen met een topje (!) met daarover dan wel weer een sjaal... duuuhhhhh, dan moet je niet zeuren als dat zo is.
Maar waarom denk jij dat wij ons ook zo kleden?
Saar4 schreef:Oh, daar heb je absoluut gelijk in. Ik zie ze in de winter 's ochtends op het station altijd. Kort jasje blote buik en rug en dat met temperaturen onder 0. Soms zelfs op ballerina's of pumps.Dan sta ik er glimlachend naast met mijn muts en wanten.
En waarom? Rillen en kippevel zijn echt niet sexy of hip.