kyrtjj schreef:Ik heb trouwens, ook heel vaak, heel erge pijn achter mijn oog..
Dat heb ik dus ook, echt heeel irritant!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kyrtjj schreef:Ik heb trouwens, ook heel vaak, heel erge pijn achter mijn oog..
Peachy schreef:Voor degene die meerdere malen in de week hoofdijn hebben: Hoe doen jullie dat met werken? Of met andere bezigheden?
enny schreef:Ik heb eens in de zoveel tijd een hoofdpijn-aanval. Meestal na een periode van weinig slaap en wat stress erbij. Vaak komt het tegen de avond op en als ik dan niets van tevoren slik weet ik zeker dat ik die nacht een paar uur wakker lig met een knallend hoofd. De laatste paar keer werken de pijnstillers gewoon niet meer, dan zit ik echt te wachten op die rust in mn hoofd en het komt maar niet. Vorige week 800 mg ibuprofen in een half uur gehad, mijn vriend was héél boos... Tja, ik wist niet meer wat ik moest doen. Laatste 2 keer ook zo misselijk geweest en het rare is gewoon,op een gegeven moment moet ik daardoor overgegeven en is de hoofdpijn een stuk minder en kan ik slapen. Of dat nu ook door die pijnstillers komt weet ik niet, ga ook zeker niet meteen mn vinger in mijn keel steken de volgende keer (slik ook nog de pil en moet daar ook rekening mee houden). Herkent iemand dit, is nou gewone hoofdpijn of ook een soort van migraine. En dan nog een milde vorm ook als ik zo de andere verhalen lees...
Peachy schreef:Voor degene die meerdere malen in de week hoofdijn hebben: Hoe doen jullie dat met werken? Of met andere bezigheden?
annieboef schreef:Ik merk wel dat het van computeren, tv kijken, lezen, huilen, in de zon kijken tijdens het autorijden
wel erger wordt....
hebben jullie dat ook?