Echt onwijs bedankt voor de vele reacties en steuntjes in mijn rug! Ik heb jullie berichtjes en PBs stuk voor stuk gelezen en ik ben erg verrast van de steun die jullie geven. Ik kijk even of ik middels de PBs ergens in de buurt een paar keertjes kan rondhobbelen om een beetje over mijn angst heen te komen zodat ik dan niemand meer hoef te belasten met mijn gezemel (sowieso wel tegen een vergoeding, daar niet van, dat is het minste) en ik de overstap durf te gaan nemen om te lessen op een manege in of nabij Amsterdam. Ik blijf jullie berichtjes steeds overnieuw lezen om zo toch wat moed bij elkaar te rapen. Het is momenteel nog niet genoeg om zomaar naar een manege te gaan of te bellen, maar misschien over een tijdje wel. Ik zal jullie in ieder geval wel op de hoogte houden of het wat wordt met mij.
Nogmaals, heel erg bedankt dat het jullie allemaal toch wat kan schelen. Gelukkig heb ik ook nog geen boze berichtjes van opdrachtgevers gehad of wat dan ook. Ik kan echt zoveel onnodig stressen dat ik mezelf gewoon gek maak. Nogmaals, ik hou jullie op de hoogte.