Knieschijf uit de kom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eeyore

Re: Knieschijf uit de kom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 08:16

Ik heb nog een vraagje aan de mensen die in het gips zaten.

Hebben jullie in die periode gewoon gewerkt? En voornamelijk voor de mensen met een kantoorbaan, hoe kun je een beetje gemakkelijk aan een bureau zitten?

11a11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:39

ik ben de eerste week thuis gebleven toen had ik erg zwaar gips maar daarna kreeg ik ander gips en daarmee ben ik gewoon naar school geweest gewoon mijn been op een andere stoel gelegd want moest hem wel aldoor omhooghouden, verder ook gewoon naar de manege en winkel etc geweest.
lang leve de krukken Tong uitsteken

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:45

Ik heb eht ook gehad 2 keer zelfs maar aan de andere knie....Ik heb ook 4 wken met elk been in het gips gezeten van lies tot enkel...balen man! Maarja had gewoon loopgips al ging het lopen niet snel. Ik zat in die tijd op school en kon gewoon naar school aan mijn bureau en been op een stoel Lachen Daarna heb ik toch een tijd moeten revalideren omdat ik beide keren me been niet dirfde te buigen. Mijn spieren waren ook helemaal verslapt natuurlijk dus het beide keren training gehad. Had er altijd nog veel last van, met lang lopen echt pijn aan mijn knieen! Soms zelf korte stukjes lopen. Ben toen bij een goede fysio gekomen en die heeft beide knieen een tijd ingetaped omdat mijn schijven naar buiten stonden door dat hele gebeuren! nu gaat eht super en heb ik nergens meer last van mag ook weleens na 10 jaar ofzo!