Als ik opsta zie ik sterretjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

topsylover

Re: Als ik opsta zie ik sterretjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:45

Ik heb dat ook heel erg, na 5 minuten zie ik al sterretjes Scheve mond
Een beetje langzamer opstaan werkt wel, even rustig zitten en naar het plafond kijken, meestal werkt dat wel Lachen
Laatst ben ik echt te snel opgestaan, en viel ik bijna in de keuken neer..

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:18

Ik heb het een tijd gehad toen ik oververmoeid was. Had 6 maanden ongeveer 7 dagen in de week kei hard gewerkt. En ja, dan zegt je lijf een keer 'doe t zelf maar'! Ik viel toen ook gewoon om. tegen de muur ofsow..

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:21

dit is opzich wel redelijk normaal, veel mensen hebben dat Knipoog ik ook.. bij mij kmt het omdat ik een iets te lage bloeddruk heb.. als je naar de dokter gaat zal hij waarschijnlijk ook zoiets zeggen .. als je zekerheid wil kan je natuurlijk toch nog naar de dokter gaan daar niet van Knipoog

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:55

Ik heb dat ook, alleen ik mankeer niks. Ik ben toen ook naar de dokter geweest en die had alles gemeten (Bloeddruk, ijzergehalte etc) maar was allemaal in orde, dus ik weet het ook niet waardoor het komt? Vind het alleen wel eng, ben wel eens een paar keer flauwgevallen daardoor Nagelbijten / Gniffelen

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:53

beetje zouttekort op dat moment Knipoog heeft mijn moeder ook namelijk .. gewoon een beetje zout (of iets wat zout is zoals dropjes Haha!) eten Knipoog