Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orionneke schreef:Liek_ schreef:Klinkt als een ordinaire buikgriep. Lopen heel veel mensen mee op het moment. Als je nu geen bloed meer verliest kan je denk ik zelf wel optellen wat het wel was
Wat dan???
_Diesel schreef:Salmonella kan het lichaam nauwelijks zelf oplossen, en ik liep dr al ruim 2 weken meeAls de huisarts het voorschrijft zal het wel goed zijn denk. Salmonella is een bacterie die zich dus gewoon blijft vermenigvuldigen. Ik ben in die 2 weken ook echt achterlijk veel afgevallen, misschien wel 10 kilo, want ik kon dus echt niks binnen houden.
orionneke schreef:Liek_ schreef:Klinkt als een ordinaire buikgriep. Lopen heel veel mensen mee op het moment. Als je nu geen bloed meer verliest kan je denk ik zelf wel optellen wat het wel was
Wat dan???
Liek_ schreef:orionneke schreef:
Wat dan???
Dat er een adertje gesprongen is, maar vond het zo wel politiek correct omschreven
Liek_ schreef:dat er een adertje gesprongen is, maar vond het zo wel politiek correct omschreven
Liek_ schreef:Nah, vond het zo knullig om te bleren dat er dan waarschijnlijk een adertje in je kont gesprongen is, hoe noem je dat netjes? bips? aars? anus? kont? hihi
Firedancer schreef:d'r is zowieso weinig charmants aan om de haveklap met geknepen billen naar de wc rennen en daarna bijkant met een wasknijper op je neus af en je broek om je enkels op het toilet af te wachten tot de kramp weer wegzakt....
Liek_ schreef:Firedancer schreef:d'r is zowieso weinig charmants aan om de haveklap met geknepen billen naar de wc rennen en daarna bijkant met een wasknijper op je neus af en je broek om je enkels op het toilet af te wachten tot de kramp weer wegzakt....
most charming zijn toch wel die knoertharde scheten die je erbij laatOf tijdens de waterstroom, zodat je van die natte scheten hoort hahahaha
Ach, voel je je zo ziek maar kan je toch best nog wel lol hebben
ingeborg schreef:Voedselvergiftiging treedt ca. op binnen vier uur na consumptie. Dinsdag ziek worden door een barbecue van de zaterdag ervoor lijkt me geen optie.