Middel tegen vet haar??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: Middel tegen vet haar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:20

ik kom net bij een kapper vandaan, en heb haar eens flink ondervraagd over wat dingen die hier in het topic zijn gezegd.
zo min mogelijk wassen is het beste maar als je elke dag je haar wast en dat het de volgende dag gewoon weer vet is heeft het minder wassen geen zin, haar tip is om de dag shampoo gebruiken en die dagen dat je geen shampoo gebruikt gewoon met water uitspoelen.
en als dat goed gaat, om de 2 dagen shampoo, en de rest van de dagen water, en dat opbouwen tot om de 4 dagen shampoo en dan die 4 dagen die ertussen zit om de dag niet wassen, andere dag met water.
als ik het goed heb begrepen Vork
ik ga dit iig proberen!

maar idd, elke dag je haar wassen is ook helemaal niet slecht, zolang je niet zoveel shampoo gebruikt!

guccio

Re: Middel tegen vet haar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:27

hey hallo,

ik heb ook erg snelvet wordend haar. Bij mij is de wondershampoo Fructis en dan tegen roos, met het wite vierkantje. Werkt echt geweldig. Mijn haar wordt er niet zo snel vet van en kan het idd 1x in de 3 dagen wassen en het blijft schoon Haha!
Succes!!

Las trouwens over mensen die maar enkele keren per jaar hun haar wassen, vind dat ronduit smerig, we leven niet meer in de middeleeuwen!!