Door je enkel gaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xXLiekeXx

Re: Door je enkel gaan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 11:07

Ik ben dus niet eens zo erg Clown
Lijkt me echt iri als je vaak door e enkel gaat, niet door de pijn maar door het tja.. het rare zeg maar..

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 22:18

Als je enkelbanden niet zo "sterk" zijn, moet je proberen te zorgen dat je spieren dat op kunnen vangen Lachen
Juist geeen enkelband/brace dragen dus, want dan hoeven de spieren om je enkel nog minder te doen en worden ze niet sterker, waardoor je dus weer sneller door je enkel gaat op het moment dat je je band om hebt.

Je kunt er voor naar een fysio gaan, daar krijg je waarschijnlijk oefeningen om te zorgen dat de spieren rondom je voet sterker worden en dat ze sneller reageren op het moment dat je voet instabiel staat. Waarschijnlijk zijn er op internet ook een heleboel oefeningen te vinden om de stabiliteit van de enkel te verbeteren Lachen Anders mag je ook even pb'en voor oefeningetjes, als je dat wil.
succes er mee in ieder geval!! het is erg vervelend af en toe, ik had er vroeger ook vaak last van.. dat verhaaltje over paardrijden lijkt me trouwens heel goed kunnen!

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 22:52

gelukkig geen last van, maar aangezien mijn gewrichten en dan met name mijn enkels (voornamelijk rechts nadat ik een aantal jaren terug erdoor heen ben gegaan) en polsen op willekeurige dagen pijn gaan doen. Is dat ook niet zo'n pretje. Maar weet hoeveel pijn het doet er door heen gaan.

mieky18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 22:58

als je er erg vaak last van heb kan je naar de dokter gaan en vragen of die je naar het ziekenhuis
kan door verwijzen en dat je daar een foto kan laten maken en kijken of hun er mss 8er kunnen komen of er iets mis
is in je voet....
ik heb er ook erg last van en moest toen naar de fysio..
dat heb niet geholpen en heb ze me doorverwezen naar het ziekenhuis...
nouw zit er aan de binnekant van me voet iets niet goed..wat het is dat weten ze nog steeds niet
en ik kan er pas volgend jaar aa geholpen worden...heb btw ook een botscan moeten laten maken
omdat ze op röntgenfoto nix raars konden zien Huilen Huilen ...

suc6 ermeej!!!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 07:49

mieky18 schreef:
heb btw ook een botscan moeten laten maken
omdat ze op röntgenfoto nix raars konden zien Huilen Huilen ...
suc6 ermeej!!!

Oei, dat heb ik ook gehad, ging bijna onderuit toen ze die vloeistof gingen inspuiten. Bij mij kwamen ze een chronische botontsteking tegen trouwens Knipoog