Waar zit jij nu mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:52

Dat ik nu eindelijk eens wil weten wat ik heb dat ik zo ziek ben.
Begon een maand geleden en daarna nog een aantal keer zomaar op een dag.
2 weken terug kreeg ik het elke dag, niet kunnen drinken en eten. Naar het ZH om blindedarmontsteking uit te sluiten. Was het niet. Ik aan de antibiotica en antibraak.
Flinke week a andere halve week ziek geweest. 2 kilo afgevallen in 3-4 dagen.
Vorige week donderdag ging het beter en zaterdag begon ik weer de begin symptomen te krijgen.
Vandaag weer naar de huisarts. Ik loop met die losse dagen erbij nu al een maand met kots misselijke dagen etc en wil nu verdorrie weten wat ik heb zodat ze de juiste medicijnen kunnen geven!!!!

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:54

Ik zit met mezelf......men wat ben ik shagie de laatste week....niemand kan iets goed doen en op het werk al helemaal geen zin.... Haha!

Ben ook oververmoeid.....moet het hele weekend bijslapen denk ik.... Dromen

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:57

Met dat verslag dat ik moet maken...

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:58

Ik zit ermee dat ik zometeen naar mijn nieuwe stageplek ga om kennis te maken, ben best zenuwachtig.
En ik zit er ook mee dat ik tegenwoordig op de tweede plaats kom bij mijn vriendinnen, omdat ze nu allemaal bezet zijn en ik niet.
En ik zit ermee dat ik aan het nadenken ben hoe het komt dat ik inmiddels niet weer es aan de man ben.

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:58

klinkt stom maar ik zit er echt mee dat ik die slippers wie ik zo lief vond gisteren niet gekocht heb, in een andere stad, dacht dat ze die hier bij de zelfde winkel ook hadden maar hier hebben ze helemaal geen slippers.. En ik ga niet weer 10 euro aan treinkaartje kopen..

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:54

Met dat vuiltje in mn oog.

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:03

Haha ja, zo hebben we altijd iets.
Ik ben dus net terug van mijn stageschool...blijken ze helemaal niks voor me te hebben. Hadden me bij de kleuters gezet, dus ik stond al meteen op mn achterbenen, heb een hekel aan kleuters. Maarja, je moet ook flexibel zijn, dus ik er nog even over nagedacht en toch toegezegd. Komt die directeur even later vertellen dat hij helemaal geen plaats meer heeft... Boos!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:10

Ik ben vaak moe nu het schooljaar weer is begonnen en ik eet heel veel om energie te krijgen ( en slaap ook genoeg ) Ook heb ik erg veel last van m'n knieen Scheve mond

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:26

mijn eco leraar die beweert dat het mijn schuld is dat ik dat eco boek nog niet heb en die drijgt met een uur als ik dat boek nog niet heb maandag Scheve mond

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:30

Dit vind ik een leuk topic, leuk (naja, gedeeltelijk dan Tong uitsteken ) om te lezen waar anderen zowal mee zitten.
Ik zit ermee dat mijn paard ziek is en niet meer beter word, ze weg moet en alles wat daarbij weer komt kijken, ik op een school zit wat ik écht niet leuk vind. Me dood en dood erger aan mn klasgenoten (stelletje kleuters)...

Dat lucht wel op hoor!!! Als ik ooit nog ergens mee zit weet ik waar ik t kwijt kan!!!

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:36

ik zit ermee dat ik niet "ja" heb gezegd toen mijn lesgeefster vroeg of ik een keertje met haar paard een proef wou starten. Ik wou meer oefenen wat niet zou gegaan zijn en nu staat het beestje een tijd op rust.
ik zit ermee dat ik eigenlijk wel graag een vriend wil, maar bijna geen tijd vind om na het werken en paardrijden nog uit te gaan.
ik zit ermee dat ik nog zoveel wil doen en ik dus eigenlijk een tweede leven zou moeten hebben (iedereen zal dit wel hebben Haha!)
ik zit er ook mee dat er een collega op het werk zo verdomd lui is dat ze haar collegas laat stikken op de hele drukke momenten (eigenlijk op alle momenten) en dat ik dus niet weet hoe we dit kunnen oplossen.
ik zit er ook wel een beetje mee dat ik precies niet uitgeslapen raak, maar weet al wel hoe het komt en daar ga ik vanaf volgende week iets aan doen.

nou... Haha! dat was het even
lucht idd wel op om het af te kunnen schrijven

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:43

Ik zit ermee dat ik nog geen flauw idee heb wat voor een studie ik na mijn school wil gaan doen...

En dat geschiedenis overvol zit en ik dus een ander vak moet doen voor mijn profielwerkstuk...

Ik zit ermee dat ik een gevoelige knie en gekneusde hand heb, veroorzaakt door een aanrijding, waardoor ik niet optimaal kan rijden.

En mijn pony moet binnenkort weer gescand worden om te zien hoe het met haar peesblessure is, daar zie ik erg tegenop, ook al mag ze gewoon in het weiland blijven lopen als het niet goed is/komt. Als het wel goed is komt de verkoop in zicht, omdat ik te groot voor haar ben. Het is voor haar eerlijker dat ze na de M2 weer makkelijk in de B mag rondhobbelen met een lief kindje, maar ik kan haar niet missen.

Amani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:00

Met school.. ik heb er echt helemaal geen zin meer in en ik leer zowat nooit voor welk vak dan ook. En de klas is ook niet super. Mijn klas is helemaal door elkaar gegooid en nou zit ik nog maar bij een meisje die ik ken en de rest van de klas is een hechte groep en zijn al 3 jaar lang samen.. *zucht* En met het rijden van mijn pony, het lijkt wel alsof we niet meer vooruit gaan. Huilen Zeker nu ik ook nog commentaar krijg van een wild vreemde oma van een stalgenootje die beweerd dat mijn pony niet verzameld genoeg loopt voor de sprong..pfff

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:05

ik zit ermee dat ik bijna zeker een nieuwe baan heb en me baas dit moet gaan vertellen, hellup!!

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:17

Ik zit ermee dat een dag geen 48 uur heeft,
Dat treinen niet op tijd maar op rails rijden,
En waarom er niet vaker een weekend is in een week ..
Ik moet nog zoveel doen, en te weinig tijd ..

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:43

Ik zit met school, dat ik nu al bang ben dat ik mn examens niet ga halen Scheve mond
En ik zit er mee dat ik soms wat aardiger tegen mensen moet zijn..... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:47

Ik zit ermee dat ik elke dag weer doodmoe ben, op school zit te slapen zo'n beetje en als ik uit school ben te slap ben om iets te doen..
's avonds vroeg naar bed heeft geen zin, ik kan gewoon niet in slaap komen Verward

x_ultimate_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:47

Dat ik geen tijd heb voor school, paarden en een sociaal leven dat school dus regelmatig overgeslagen wordt Haha! Maar ik zit wel in mn examenjaar dus ik denk dat ik toch maar ergens een weekendje huiswerk moet gaan maken :S

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:50

Zit met een ander dilemma waar ik echt niet uit kom Boos!
Had gisteren m'n eerste stagedag en het beviel me echt NIET. Het is helemaal niks voor mij,
activiteitenbegeleider bij ouderen. Daar ben ik na één dag wel achter. Heb genoeg stages
gelopen om dat zo snel te kunnen weten. Ik wilde graag stage lopen bij m'n stageplek
van vorig jaar, omdat ik daar ook in verder wil (speciaal onderwijs), maar volgens m'n leraar
mocht dat niet. Nu moest ik 'noodgedwongen' hieraan beginnen, want zonder contract
mocht je ook niet over. En nu is er wel een meisje uit mn klas dat gewoon bij de school
waar ze vorig jaar stage liep, stage loopt. Ik heb m'n oude stage gebeld en ze hebben zo
een plek voor mij, omdat ze heel graag willen dat ik daar stage kom lopen.
Maar ja, ik heb het stagebureau en school gebeld en die zeggen 'je hebt een contract getekend,
dus je hebt pech. Dit is het echte leven en je moet de confrontatie maar aangaan.'
Nou als het zo gaat, stop ik dus met school en ga ik maar een jaartje werken.

Het is een JAAR lang, 3 dagen in de week van half 9 tot 5.
En het enige wat ik moet doen is 's ochtends koffie drinken (en ik lust geeneens
koffie Tong uitsteken) over het weer praten, dat soort onzin. 's Middags helpen bij de lunch,
later in de middag een wandelingetje maken, koffie drinken, praatje maken,
een boodschapje doen of een kleine activiteit zoals muziek luisteren. That's it.
Sorry, maar dat is geen uitdaging voor mij en ik kan daar ook niks van leren.
Je loopt toch stage om te leren en om erachter te komen wat je in de toekomst wil..

Ik geef niet snel op, heb 2 stage's gelopen die ik helemaal niks vond, begeleiding was
niks, ik moest alle rotklusjes doen, maar toch heb ik het afgemaakt. Maar dit.. ik werk
liever heel hard, doe alle stomme klusjes, dan de halve dag koffie leuten en over
het weer te praten. Zo gaat de dag ook nog eens 3x zo langzaam. En tjah, het is
toch mijn toekomst. Waarom iets doen wat ik niet leuk vind, voor een jaar lang?
Vind dat gewoon zonde van mijn tijd en leven..

Als ik nu stop, kan ik volgend jaar de 21+ test doen voor het hbo, en dan wil ik (toch)
de Pabo gaan doen. Maar ja, maar even afwachten nu.

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:57

Next problem Vork

Tijdje geleden met een collega gezoend en van het een kwam dus gisteravond het ander, maar hij gaf al aan niet aan een sirieuze relatie te willen beginnen. Terwijl ik dat toch liever wel hebt omdat je met elkaar ... (you know what Knipoog) Het is echt een schat van een jongen, speelt in een bandje dus heeft ook gelijk wat laten horen wat echt prachtig was ookal heb ik voor geen meter verstand van muziek Clown.
Probleem is dus dat ik hem leuker vind dan hij mij, maar ook heb ik niet echt een idee hoe ik dit verder moet aanpakken, ga nu afwachten tot de volgende keer dat ik hem zie en dan zie ik het wel Lachen

Misschien niet echt iets wat hier thuis hoort maar ik zit er wel een beetje mee terwijl het heel wat positiever is dan jullie verhalen Knipoog

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:12

Wéér oorontsteking en dat ik zo dom ben geweest om dat niet meteen maandag toen ik bij de dokter was te zeggen. Scheve mond

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:18

dat ik stapelgek op een jongen ben en hij mij ook wel leuk vind maar hij toch eigenlijk zijn ex terug wil waarmee hij het voor mij heeft uitgemaakt..
Snappen jullie hem nog?:P
In ieder geval, dat is dus mijn probleempje Tong uitsteken

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:28

School, dit wordt een chaotisch jaar.. Scheve mond

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:28

Ik zit er mee dat ik niet de discipline kan opbrengen om minder te eten, terwijl ik dat wel zou moeten doen.

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:31

zaterdag wedstrijd debuut Clown
of diana dan wel onspant, beetje rond loopt, dat soort oliebol Scheve mond
en met losrijden niet wordt 'nagekeken' vanwege haar dolle aap acties .. Zij zijn groot en ik is klein!