Ondergewicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gimli_

Re: Ondergewicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 19:49

Als je jezelf echt te dun vindt, kun je echt het beste langs een dietiste gaan.
Kennis van mij werd ook met de dag dunner, terwijl zij vreselijk veel en vet at.
Maar, zei de dietiste, zij at verkeerd, de verkeerde voedingsmiddelen ed.
Ze heeft toen een dieet gevolgd en is flink bijgekomen, heeft nu echt een mooi figuur.
Van haar werd vaak gedacht dat ze anorexia oid. had, maar zij had gewoon een verkeerd eetpatroon. Lachen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:28

Ik krijg ook wel is te horen of ik soms anorexia heb, maar daar trek ik me niet zoveel van aan.
Vaak maak ik dan de grap "bestel jij een lekkere taart, kijken wie daar het meeste van op kan?" Schijnheilig Haha!

Ik weeg dus ook al jarenlang te weinig volgens de gemiddelde norm, maar voel mij goed en eet als een dijker, dus daar ligt het niet aan Lachen

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 10:58

IK weeg ook te weinig, maar eet als een bouwvakker. Heb ook een snelle stofwisseling.Ook eet ik kleine dingetjes, porties, zodat ik geen hongergevoel krijg. Toch kom ik amper aan

En dan die voorordelen he..over jy bent slank, fijn he dat je alles kan eten..Gek word ik daarvan want slank zijn is ook niet altijd leuk hoor(ook al denken dikkere mensen dat wel). Met shoppen is het helemaal irritant..niks past goed Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 13:32

Ik heb het ook. Ik kan alles eten wat ik wil maar kom nooit aan. Ik eet niet veel, maar zit ook erg snel vol..
Ik krijg ook vaak opmerkingen van; ''heb je anorexia ofzo?'' Scheve mond