Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannert schreef:Dan maar hersenvliesontsteking!
Niet zoenen ..
Horsesandme schreef:ik geloof het ook absoluut niet. Echt een stom onderzoek haha
LovingTweety schreef:Ik weiger zoenen op te geven en riskeer er hersenvliesontsteking voor
fiekus schreef:wat een onzin..heb wel us vaker gehoord dat t goed voor je is..ma dat je er ziek van wordt?!:?
John_1983 schreef:Ik schrik van de reacties hier van bullshit en dat soort dingen. Ik kan je vertellen HET IS WAAR!!!! Ik heb 5,5jaar geleden gezoend met een meisje en 4 dagen later bleek dat ik meningococcen sepsis had. Dus kom A.U.B niet aan met bullshit!!!!
Van de verminderde weerstand is niet helemaal waar. Ik had een goede weerstand en een hele goede conditie. De bacterie dringt door de slijmlaag van de keel heen en komt zo in de bloedbaan war het onmiddelijk begint met gif afscheiden.
Als je meer wilt weten, kun je in mijn topic kijken voor de gevolgen. Denk dat jullie daarvan schrikken.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=567175
Cynthy,Sannert schreef:Dan maar hersenvliesontsteking!
Niet zoenen ..Horsesandme schreef:ik geloof het ook absoluut niet. Echt een stom onderzoek hahaLovingTweety schreef:Ik weiger zoenen op te geven en riskeer er hersenvliesontsteking voorfiekus schreef:wat een onzin..heb wel us vaker gehoord dat t goed voor je is..ma dat je er ziek van wordt?!:?
Jullie weten echt niet waar jullie het over hebben stelletje!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
adecuada schreef:Volgens mij is het ook bullshit hoor! Ken niemand die ooit een "hersenvliesontsteking" heeft opgelopen door te zoenen!
Eerst zien dan geloven
Jurjen schreef:Precies wat ik dacht... Sjongejonge!Weer zo'n onzinnig onderzoek wat veel te veel geld kost...
adecuada schreef:Dat is dan erg naar voor John, maar je kan je toch wel voorstellen dat mensen dit niet geloven en denken dat het bullshit is?
Zo'n WAZIG verhaal heb ik dus nog nooit gehoord over zoenen!!
En als je over elk wazig verhaal maar informatie moet gaan verzamelen voor je je mening dr over mag geven, dan kan ik je vertellen dan je ERG lang kan zoeken naar de info!
ymneuss schreef:Jurjen schreef:Precies wat ik dacht... Sjongejonge!Weer zo'n onzinnig onderzoek wat veel te veel geld kost...
John_1983 schreef:Ik schrik van de reacties hier van bullshit en dat soort dingen. Ik kan je vertellen HET IS WAAR!!!! Ik heb 5,5jaar geleden gezoend met een meisje en 4 dagen later bleek dat ik meningococcen sepsis had. Dus kom A.U.B niet aan met bullshit!!!!
Van de verminderde weerstand is niet helemaal waar. Ik had een goede weerstand en een hele goede conditie. De bacterie dringt door de slijmlaag van de keel heen en komt zo in de bloedbaan war het onmiddelijk begint met gif afscheiden.
Als je meer wilt weten, kun je in mijn topic kijken voor de gevolgen. Denk dat jullie daarvan schrikken.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=567175
Cynthy,Sannert schreef:Dan maar hersenvliesontsteking!
Niet zoenen ..Horsesandme schreef:ik geloof het ook absoluut niet. Echt een stom onderzoek hahaLovingTweety schreef:Ik weiger zoenen op te geven en riskeer er hersenvliesontsteking voorfiekus schreef:wat een onzin..heb wel us vaker gehoord dat t goed voor je is..ma dat je er ziek van wordt?!:?
Jullie weten echt niet waar jullie het over hebben stelletje!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Citaat:Helemaal mee eens
Maar eigenlijk, hoe kan je nu op voorhand weten of het risico bevat, je kan toch moeilijk met elke persoon die je wil zoenen naar de dokter ofzo![]()
Of is het enkel bij verschillende personen enzo
Conny_ schreef:woeps, zal me maar is gaan inhouden
John_1983 schreef:
Ik hoop dat je mijn link dan gebruikt hebt. Het is ook niet dat iedereen het krijgt. De 1 krijgt het wel, de ander niet. Waarom zijn ze nog steeds niet achter.
Je moet geen mening geven wanneer je er helemaal niets over weet.