Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LDRD schreef:Overigens, als je denkt dat het afbreken van een zwangerschap iets is dat je zomaar even doet, dan kan ik vertellen dat dat vies tegenvalt.
..
Robyn schreef:Halverwege 30 worden de meeste vrouwen niet gelijk zwanger. Stel jij bent al een jaar bezig zwanger te worden, eindelijk is het gelukt, na een tijdje voel je het al bewegen en je kan je geluk niet op.
faye schreef:vervolgens abortus. Daar zakt mijn broek werkelijk vanaf.
faye schreef:En wat denk je dat dat trajectje de maatschappij gekost heeft? want uitendelijk worden de kosten gewoon op de verzekerden afgewikkeld. Je zal maar 100 van dat soort stellen als verzekerde hebben
india schreef:wat ik in deze discussie mis is het feit dat je de uitslag van de punctie pas in de 20e week krijgt, als je bedenkt dat je in de 15e week al beweging voelt in je buik wordt het toch minder gemakkelijk om een echt kindje weg te maken, dat heeft mij weerhouden om na de trpple test de punctie te doen
LDRD schreef:Dat geef ik wel degelijk aan. Vanaf 17 weken leven voelen....met 21 weken afgebroken. En bedenk, dat is een gewone bevalling, waarbij het kindje tijdens of vlak na de bevalling zal overlijden.
faye schreef:en toch denk ik dat dat soort mensen maar kinderloos moeten blijven. Dat klinkt misschien hard, maar wil je nou een kind of alleen een gezond kind?
LDRD schreef:india schreef:wat ik in deze discussie mis is het feit dat je de uitslag van de punctie pas in de 20e week krijgt, als je bedenkt dat je in de 15e week al beweging voelt in je buik wordt het toch minder gemakkelijk om een echt kindje weg te maken, dat heeft mij weerhouden om na de trpple test de punctie te doen
Dat geef ik wel degelijk aan. Vanaf 17 weken leven voelen....met 21 weken afgebroken. En bedenk, dat is een gewone bevalling, waarbij het kindje tijdens of vlak na de bevalling zal overlijden.