Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sorane schreef:Sorry maar ik vind dit zeer primitief en ik ben blij dat er geen familie van mij in jullie huis zit.
het is juist een modern huis met goede voorzieningen en uitstekend personeel die er altijd de dokter bij halen en niet tevreden zijn met alleen een doktersassistente. Alle bewoners (60 in het huis) zijn extreem tevreden met het personeel en de kwaliteit van de zorg. Alles is netjes op orde, bewoners worden elke dag op tijd uit bed gehaald, gewassen en netjes gemaakt etc. itt sommige tehuizen..
en dat is het allerbelangrijkste! de kwaliteit van het leven van de bewoners is erg goed
Sorane schreef:Dan is het tijd de hulp van een arts in te roepen. Ik vind dat werkelijk geen gang van zaken.
kan minder kwaad dan pilletjes ertegen.

Stikséee~! marel schreef:Cola drinken inderdaad en het eten van zoute stengeltjes. Cola bevat goede verhoudingen suiker/zouten, belangrijk dat in de gaten te houden tijdens diarre. Cola light daarentegen bevat fosforzuur dat bacterien schijnt te doden die mogelijk de boosdoeners zijn van diarree.
Succes
mn zusje poepte vocht uit.. en die moest dus ook aan de cola en aan de naturel ships ..
( zit het meeste zout in) .. 
Dat moest ik van de dokter.
.