Citaat:Bij míjn tandarts is dat dus anders. Dan krijg je 2 ieniemienie prikjes bij de betreffende kies en klaar ben je!...
Op deze manier verdoofd mijn tandarts ook, die venijnige lange naalden zijn allang achterhaald volgens mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Bij míjn tandarts is dat dus anders. Dan krijg je 2 ieniemienie prikjes bij de betreffende kies en klaar ben je!...
LiSSy schreef:de behandeling an sich is pijnloos, wel raar gevoel, maar het doet echt geen pijn. verdoven is ook zo gebeurd en als je een tandarts hebt die goed kan verdoven voel je daar ook nauwelijks wat van
de napijn is wel vervelend, maar je kunt aan je tandarts een recept voor pijnstillers vragen. als je die inneemt een uur voordat de verdoving is uitgewerkt heb je veel minder napijn
Ann schreef:Citaat:Bij míjn tandarts is dat dus anders. Dan krijg je 2 ieniemienie prikjes bij de betreffende kies en klaar ben je!...
Op deze manier verdoofd mijn tandarts ook, die venijnige lange naalden zijn allang achterhaald volgens mijZelfs bij de kaakchirug werd er op deze manier verdoofd.
kimmie261 schreef:maar laurie,jij werkt nog wel bij een apotheek,dan kan je toch wat dormicum meenemen???
als je iemand kan charteren die je heen en weer rijd,ga jij lekker aan de dormicum,en je bent lekker rustig,en na afloop weet je er niets meer van....
kimmie261 schreef:snoevie sorry hoor,was maar een grapje...
Snoevie schreef:kimmie261 schreef:snoevie sorry hoor,was maar een grapje...
ik weet toch niet dat het een grapje was?
sommigen menen serieus dat je dat soort dingen ffies kan doen hoor![]()
ik denk ook wel dat het in sommige gevallen beter is om wat kalmerends te geven,al word er soms te snel naar gegrepen
horselover21 schreef:Ik zal maar niet zeggen wat onze apotheker inneemt als hij op vliegreis moet!!![]()
Snoevie schreef:horselover21 schreef:Ik zal maar niet zeggen wat onze apotheker inneemt als hij op vliegreis moet!!![]()
vertel,ik ben benieuwd
en volgens mij heb je niet echt een nabehandeling nodig,als alles goedgaat
horselover21 schreef:Ik heb echt gewoon zin in de afspraak, ik moet zeggen dat het momenteel best goed gaat, weinig pijn, maar het is ook in vlagen... dus maar hopen dat het niet meer komt vóór 19sept..
denken jullie trouwens dat er na-behandelingen nodig zijn bij dit soort dingen? ik heb een bedrijfsuitje van de apotheek 30 sept en ben dus heel bang dat ik heel de dag met pijn loop...
imka schreef:Nog een vraagje, is het ook mogelijk om je te laten helpen aan je kiezen/tanden onder gehele narcose? Ik ben echt sinds ik ontstoken wortels had (was bijna flauw gevallen met naalden in mijn mond :S) zo bang geworden voor de tandarts dat ik gewoon niet meer durf...