ben zelf ook nog 15 (nog 1 dag

maargoed dat doet er nu eigelijk ook niet toe..
Ik snap wel dat jij hem leuk vind enzo maar ik zou maar eens gaan uitvogelen of hij jou ook ECHT leuk vind en er anders gewoon een punt achter zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisje1 schreef:Dat zet mij heel erg aan het denken..
Misschein doe ik het wel alleen voor de seks? Maar toch voel ik wel wat voor hem, en hou ik ook van hem. En hij ook van mij.
Maar seks speelt nu een belangrijke rol bij ons, ik weet niet waarom. Bijna elke keer als ik bij hem ben hebben we seks. En hij doet niks tegen mijn zin, dat niet..
meisje1 schreef:Dat zet mij heel erg aan het denken..
Misschein doe ik het wel alleen voor de seks? Maar toch voel ik wel wat voor hem, en hou ik ook van hem. En hij ook van mij.
Maar seks speelt nu een belangrijke rol bij ons, ik weet niet waarom. Bijna elke keer als ik bij hem ben hebben we seks. En hij doet niks tegen mijn zin, dat niet..
meisje1 schreef:Ik heb nog nooit zoveel aandacht gehad van een jongen van mij leeftijd. En ik doe dit nu niet omdat ik anders 'niemand krijgen kan'.
Karoliefje_ schreef:Ik vind het leeftijds verschil echt té. Hij is al bijna 30, jij bent nog een kind.
Dees schreef:
Hij kan het nog zo leuk verwoorden en uitleggen - als een vent van 29 niet een vriendin van zijn eigen leeftijd wil maar zich verliefd laat worden op een 15 jarig meisje, dan is hij gewoon niet goed bezig.
meisje1 schreef:Ik ga nu naar hem toe.
Ik zal er vanmiddah rond een uur of 2/3 wel weer zijn.
Ik zit nu heel erg te twijfelen tussen ons. Ik heb ook geen zin meer om naar hem toe te gaan zo.