Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miemserik

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 01:40

Vind dit toch wel een heel groot leeftijdsverschil Nagelbijten / Gniffelen
ben zelf ook nog 15 (nog 1 dag Sigaar ) en moet er niet aan denken dat ik iets zou hebben met een kerel van 29 Misselijk
maargoed dat doet er nu eigelijk ook niet toe..
Ik snap wel dat jij hem leuk vind enzo maar ik zou maar eens gaan uitvogelen of hij jou ook ECHT leuk vind en er anders gewoon een punt achter zetten Rolleyes

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 09:07

Dat je aan t twijfelen bent zegt denk ik al genoeg.. Lijkt mij dus niet echt echte liefde als je begrijpt wat ik bedoel *maar ik heb makkelijk praten ik ken jullie geen van beide en weet dus ook niet met zekerheid hoe hij er t.o staat * vraag eens aan hem hoe hij deze relatie ziet en wat hij wil en verwacht en maak dan de balans is op of dat overeen komt met wat jij wil en voelt

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 10:00

Morgen heb ik iets afgesproken met mijn vriendinnen, dan gaan we gezellig even de stad in. Vanmiddag ga ik eerst langs hem, ik wil eens goed met hem praten. Wat hij denk ect, wat hij vind dat we moeten doen.. Een echte relatie is dit ook niet, we zijn vrienden en hebben seks met elkaar, maar het probleem is dus onze leeftijd.. Ik durf dit echt niet aan mijn moeder te vertellen, laat staan aan mijn vader. Aan de ene kant wil ik best stoppen, maar ik ben bang dat ik hem dan kwijtraak, dant onze vriendschap dan over is. En dat wil ik juist niet..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:03

is dat een reden om sex te blijven hebben dan? angst om iemand kwijt te raken?

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 10:07

Dat zet mij heel erg aan het denken..
Misschein doe ik het wel alleen voor de seks? Maar toch voel ik wel wat voor hem, en hou ik ook van hem. En hij ook van mij.

Maar seks speelt nu een belangrijke rol bij ons, ik weet niet waarom. Bijna elke keer als ik bij hem ben hebben we seks. En hij doet niks tegen mijn zin, dat niet..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:10

meisje1 schreef:
Misschein doe ik het wel alleen voor de seks? Maar toch voel ik wel wat voor hem, en hou ik ook van hem. En hij ook van mij.

Maar seks speelt nu een belangrijke rol bij ons, ik weet niet waarom. Bijna elke keer als ik bij hem ben hebben we seks. En hij doet niks tegen mijn zin, dat niet..

sterker nog: jullie hebben ALLEEN maar seks... daar draait jullie hele "relatie" om.. dat is niet helemaal zuiver, al helemaal niet als je een dergelijk leeftijdsverschil hebt.
hoelang ken je deze man al? houden van?

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:14

Seks in een relatie is ook belangrijk maar het is niet het enige... Ik probeer mezelf voor te stellen wat ik ervan zou vinden als ik 29 ben en ik doe het met een jongen van 15.. pff niet te lang over nadenken

Kom op stop ermee. In die tijd dat je nu alleen maar bij hem zit kan je ook lekker uitgaan etc en wel een leeftijdsgenoot tegen komen..

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 10:14

Ik ken hem al vanaf dat ik klein ben zo ongeveer. maar sinds ik uitga, ik was begin 14 toen ik voor het eerst mocht, kwam ik hem steeds vaker weer tegen. Zo is onze vriendschap sterker geworden.
En het rare is, ik voel me bij hem helemaal op mijn gemak. Bij jongens van mijn leeftijd voel ik me altijd onzeker, waardoor dat komt weet ik niet. Bij hem is dat niet zo, het voelt zo vertrouwt.
Ik heb nog nooit zoveel aandacht gehad van een jongen van mij leeftijd. En ik doe dit nu niet omdat ik anders 'niemand krijgen kan'. Dat is het niet, we voelen wel degelijk iets voor elkaar.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:15

Je houdt van hem? Lijkt me niet hoor, het klinkt meer alsof je gewoon sex ontdekt hebt Knipoog
Niks mis mee hoor, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je echt gebruikt wordt. Jongens zijn over het algemeen gewoon iets makkelijker over met wie ze sex hebben, ze hoeven meestal geen emotionele band om met iemand het bed in te duiken.

Houden van is iets wat je niet onmiddelijk doet, dat moet groeien.

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:16

meisje1 schreef:

Sorry hoor maar hij kan ook zeggen dat ie van je houdt etc. En jij bent zo verkikkerd op hem omdat hij jouw eerste is, daarom denk je dat hij van je houdt en ji van hem, het lijkt me echt sterk dat hij het niet alleen voor de sex doet. Je moet eens goed na gaan denken er zijn zat vogels in de lucht die jonger en leuker zijn waar je echt iets mee kan beginnen, en wat maakt het uit als je geen sex met hem meer hebt als hij echt zoveel om je geeft zoals hij zegt dumpt ie je niet meteen, maar jij twijfelt daaraan dus er zit iets niet pluis,

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:17

Ja je voelt je bij hem op je gemak omdat je hem al langer kent. Niet zo raar dat je je bij nieuwe mensen niet meteen zo op je gemak voelt omdat je die moet leren kennen... Maar op deze manier ontmoet je geen nieuwe mensen en blijf je in het zelfde "foute" schuitje zitten...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:21

meisje1 schreef:
Ik heb nog nooit zoveel aandacht gehad van een jongen van mij leeftijd. En ik doe dit nu niet omdat ik anders 'niemand krijgen kan'.

En hij dan, kan hij wel iemand anders krijgen? Of 'valt' hij altijd op jonge meisjes?

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 10:34

Hij heeft zelf jaren een relatie gehad met een vrouw van zijn leeftijd. Dus hij valt niet op jonge meisjes..
Pff, ik vind dit zo moeilijk. Ik weet nu niet meer hoe ik over hem denken moet. Hij zegt dat hij van me houdt, en op de manier waarop die dat zegt gelood ik dat, daar twijfel ik niet aan.
Hij doet het ook niet alleen om de seks, we vinden het alle twee lekker, en daarom doen we het zo vaak. Als ik een week of 2 geen seks zou willen hebben zou hij dat goed vinden, dan deden we dat niet. We hebben gewoon seks, ik vind het zo lekker en kan er geen genoeg van krijgen, hij heeft behoeftes, en daar zit wel liefde bij.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:06

Meis aub stop der gewoon mee.. Ik ben een jongen en denk als een jongen Lachen Niet dat alle mannen zo fout zijn hoor. Maar waar hij mee bezig is, is gewoon niet normaal. Ik ben zelf 19, maar ga alleen maar met mensen om rond de van ongeveer 21 jaar tot en met 30 jaar. Mijn hetero vrienden (mijn beste maatje van 29) Zegt tegen mij hoe gek moet je zijn om op deze leeftijd met een grietje onder de 20 te gaan.

Waar die kerel mee bezig is is gewoon niet normaal. Je kan wel zeggen we houden van elkaar.. maar het had je vader onderhand kunnen zijn. (wel een jonge vader dan he)

Probeer hem van je af te zetten. Denk aan jezelf.

Je zegt ik hou van hem.. maar dat is puur denk ik uit de eerste seks ervaring?

Die kerel leeft al een leven verder als jij, die heeft al meer mee gemaakt en die is aan meer toe.
Heeft een doel in zijn leven, gelukkig worden gezinnetje, samen wonen etc, en jij moet nog een groot gedeelte van je school afzien te maken. Hoe zou je dit willen oplossen dadelijk? Jij zit nog op school, Je woont dan samen en krijgt al een kind (bewijs van spreke dan he) Dit is een voorbeeld.

het is verder jou eigen keus. Maar ik vind het abnormaal. Denk ook wel dat je zelf wel oud genoeg bent om er over te beslissen.

Verder vraga ik me nog meer af, je twijfelt zelf, toch ga je er mee door, Twijfel in een relatie lijd tot veel pijn. Waarom, omdat je het vaak niet eens wilt.

Je kwam op me over toen ik dit topic begon te lezen, als een meisje wat er over twijfelde en er eigenlijk een beetje spijt van had. Nu zegt hij wat lieve woordjes en je huppelt weer vrolijk achter hem aan?

hij kan wel zeggen van twee weken geen seks als jij dat niet wilt.. maar wie zegt dat hij dat meent? ik ken zat mensen die in het zelfde schuitje hebben gezeten als jij en met een gebroken hart thuis kwamen, helemaal overstuur etc.

Ik zou zeggen stop ermee. Denk verder aan je toekomst, Ga verder waar je mee bezig bent, maak eerst je school eens af, zorg dat je een goede baan hebt en dat je op jezelf woont over een paar jaar. Zoek een doel in je leven, ga voor je opleiding waar je mee bezig bent.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:08

Ik vind het leeftijds verschil echt té. Hij is al bijna 30, jij bent nog een kind.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:12

Je hebt gisteravond zeker niet Reportage op SBS6 gezien.

Ging over een meisje die op jonge leeftijd werd misbruikt door haar vader. Het ging zelfs zo ver dat die vader met haar wilde trouwen.
Uiteindelijk heeft ze haar vader aangeklaagd.

Je kan mij niet wijsmaken dat een man van 29 jaar (sexuele)gevoelens kan hebben voor een 15 jarige.
Dat klinkt als misbruik (pedofilie).
En ondanks dat jullie beiden het fijn vinden om sex te hebben zou hij beter moeten weten.

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:16

Karoliefje_ schreef:
Ik vind het leeftijds verschil echt té. Hij is al bijna 30, jij bent nog een kind.

Ja idd, als ik aan mezelf terug denk toen ik 15 was, was ik ook echt nog een kind, en dit bedoel ik niet rot.
Ik vind het eigenlijk echt niet kunnen

Ik snap hem ook niet zo goed eigenlijk, ben benieuwd hoe je gesprek afloopt vanmiddag.

Sterkte ermee!

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:17

Heeft hij überhaupt moeite met jouw leeftijd?

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:19

Een vent van 29 misbruikt een meisje van 15 jaar oud. Altijd.

Hij kan het nog zo leuk verwoorden en uitleggen - als een vent van 29 niet een vriendin van zijn eigen leeftijd wil maar zich verliefd laat worden op een 15 jarig meisje, dan is hij gewoon niet goed bezig.

Meisje1: mee kappen. Vandaag nog. Nooit weer willen zien. Het is misbruik en jij bent de dupe.

En er zijn zat 15 jarige jongetjes die ook graag seks met je willen hebben hoor, zo'n oude l*l is echt niet je enige kans. Al kan je je wel afvragen of zo veelvuldig seks willen hebben, wel iets is waar jij je mee bezig zou moeten houden.... maar dat is een ander verhaal.
Laatst bijgewerkt door Dees op 28-08-06 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:20

Dees schreef:

Hij kan het nog zo leuk verwoorden en uitleggen - als een vent van 29 niet een vriendin van zijn eigen leeftijd wil maar zich verliefd laat worden op een 15 jarig meisje, dan is hij gewoon niet goed bezig.

Dat vind ik dus ook Bloos

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 11:28

Ik ga nu naar hem toe.
Ik zal er vanmiddah rond een uur of 2/3 wel weer zijn.
Ik zit nu heel erg te twijfelen tussen ons. Ik heb ook geen zin meer om naar hem toe te gaan zo.

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:29

Ik vind het verschil echt te groot, 15 en 29.

Ik geloof ook echt niet dat een man van 29 van een meisje van 15 kan houden, dat klopt echt niet.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:31

Als hij echt van je zou houden en verstandig zou zijn dan zou hij in ieder geval wachten tot je 18 bent en jou beschermen door juist geen sex met je te hebben. Hij is 29, hij zou beter moeten weten!
Ik snap dat het moeilijk voor jou is om hier objectief tegenaan te kijken en dat het best spannend en leuk is, maar ik denk dat het niet goed is. Ik hebop mijn 15de op dat gebied ook dingen gedaan waar ik veel spijt van heb en waar ik nu zelfs nog wel eens last van heb. Toen zag ik er niets slechts in. Ik ben nu 29 en weet wel beter.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:31

meisje1 schreef:
Ik ga nu naar hem toe.
Ik zal er vanmiddah rond een uur of 2/3 wel weer zijn.
Ik zit nu heel erg te twijfelen tussen ons. Ik heb ook geen zin meer om naar hem toe te gaan zo.

Meisje - dom dom dom.

Elke keer dat je die vent over je heen laat komen, laat je je misbruiken.
Het is gewoon smerig. Bah, zo vies...
Je bent zo dom om dat te laten gebeuren....
Je kan dat zelf niet zien, daar ben je te jong voor. Daarom ben je in feite ook te jong om seks te hebben... je moet eerst leren wat wel okee is en wat niet.

Van deze 'relatie' ga je werkelijk zoooo veel spijt krijgen - de prijs is veel te hoog. Ga niet, ga nooit weer.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:32

oke even een reactie van een meisje die een vriendin heeft in het zelfde schuitje..alleen andere leeftijden.

ik heb haar in eerste instantie voor gek verklaard. dat kan niet enzo... ik wilde haar ook niet alleen laten met hem de eerste tijd dus eerste tijd ben ik mee gegaan naar bios en alles. maarja langzamerhand heb ik me terug getrokken. nu bijna een jaar verder beschouw ik hem pas als normaal. het is een hele lieve jongen enz. toch blijf ik het iedere keer beetje ''raar'' vinden. onze vriendschap is er wel een heel stuk aan kapot gegaan we gaan nog wel met me kaar om maar niet zo als vroeger. is dat het je waard ? voor seks ?

als hij echt de ware is komen jullie wel weer samen als je ouder bent. los van dat je voor de wet nu te jong bent. neem tijd voor je zelf.